abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:06:43 #1
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_27797662
Samsung heeft de SCH-S380 uitgebracht, een uitschuifbare mp3-telefoon met een opslagruimte van ruim 300MB voor muziek. De telefoon heeft een handige jog-wheel voor de bediening en 's werelds eerste 128 polyphonic handset.

Voor sommige mensen zal die 300MB een tegenvaller zijn, aangezien Samsung eerder al een mp3-telefoon op de markt bracht met een opslagruimte van 4 gigabyte. De telefoon kan mp3, WMA, AAC, AAC+ en OGG formaat afspelen.

Natuurlijk kan de telefoon ook filmpjes opnemen in MPEG4-formaat. Opvallender is het dat de SCH-S380 beschikt over twee surround sound speakers. Deze geven de telefoon een akoestisch geluidseffect. Daarnaast is het 's werelds eerste 128 polyphonic handset.

Jog-wheel

De bediening van de nieuwe Samsung is vrij origineel. De telefoon heeft namelijk een jog-wheel, waarmee makkelijk het menu doorgespind kan worden om te zoeken naar muziek, foto's en andere opgeslagen data.

De SCH-S380 beschikt over een intern geheugen van 50MB met 256MB aan uitbreidbaar TransFlash. De telefoon heeft een 1.3 megapixel camera, meet 91.1 x 37 x 24.1 millimeter en weegt 88 gram. Vermoedelijk gaat de nieuwe Samsung zo'n 400 dollar kosten.

Bron: nu.nl/plugged

Ik vind het wel een aparte telefoon. En zeker een goeie telefoon die ook kan functioneren als MP3-speler. 300+256mb? transflash= voldoende voor een telefoon+ mp3 speler.

Leuk is ook het Jog-wheel. Dit werkt het zelfde als bij de iPod. Wat op sommige punten makkelijker zal werken.

De telefoon lijkt me aan de lange kant, maar dat kan ook aan mij liggen.

* Er volgen nog meer plaatjes.
pi_27798614
Ik weet niet, dat geheugen is veel te weinig om er serieus mee te gaan luisteren, foto's maken of video's opnemen.
Helemaal als je bedenkt dat er allang telefoons uitzijn met meerder GB's, en zelfs harde schijven.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')