IK subtiel?? Normaal gesproken helemaal niet!! Als vrouw in een mannen bedrijf moet je gewoon een grote bek hebben. Anders ben je het mikpunt (niet op een lelijke manier gelukkig)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En ik dacht dat vrouwen altijd zo subtiel waren![]()
Naja, iig.: je kunt wel proberen om het risico een beetje in te dammen, maar je zult toch een risico moeten durven nemen, anders komt de boodschap gewoon niet over.
Trouwens, praten jullie wel eens met elkaar, of ken je elkaar alleen van gezicht?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Gewoon een keertje thuis uitnodigen voor een dvd-tje kijken misschien? Heb je je eigen vertrouwde omgeving om je heen.
Ga ik zeker proberen!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:02 schreef fffan het volgende:
oogcontact maken, en dan heel lief lachen werkt ook altijd goed..als hij dan stiekem blijft kijken..dan is hij waarschijnlijk wel geintereseerd! en een beetje naar hem toetrekken..dus proberen naast hem te zitten e.d?
Nee is ook niet intimiderend, maar alleen maar als ik ook zeker weet dat het wederzijds is.. sta natuurlijk compleet voor joker als hij dat niet is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:20 schreef Perico het volgende:
[..]
Dit heeft bij mij anders al es prima gewerkt, en was niet intimiderend, zoals eerder hier verondersteld...
Jij ... loederquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:50 schreef Detroit het volgende:
Om nou voor dit ene topic een kloon aan te maken? Bij jouw bedrijf weten ze waarschijnlijk toch niet wat Fok! is, jij bent de enige uitzondering..
Misschien is het yvonne welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:50 schreef Detroit het volgende:
Om nou voor dit ene topic een kloon aan te maken? Bij jouw bedrijf weten ze waarschijnlijk toch niet wat Fok! is, jij bent de enige uitzondering..
*Ziet een kantine vol mensen in een lachstuip voor zich.quote:Op donderdag 16 juni 2005 02:21 schreef Mieppie het volgende:
Komt schot in de zaak, heb collega ingeschakeld die met hem samen werkt
Geen lachstuipquote:Op donderdag 16 juni 2005 02:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
*Ziet een kantine vol mensen in een lachstuip voor zich.
...dan zijn het homo'squote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:54 schreef Mieppie het volgende:
[..]
VB. Als mannen het over "wat is nou een knappe man" hebben...
"Kijk eens schat, wat een mooie man. Wil je met hem naar bed? Tuurlijk, ik wacht hier wel."quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |