Had het niet beter kunnen zeggen..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:56 schreef PDOA het volgende:
Ga samen lunchen ofzo, en heb maling aan al die andere gasten. Dat je sowieso al twijfels hebt omdat ze er misschien iets van gaan zeggen of erover gaan rodeelen...
En je denkt dat ze dat wilquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik wil ook wel wat met je eten.
Gewoon een keertje thuis uitnodigen voor een dvd-tje kijken misschien? Heb je je eigen vertrouwde omgeving om je heen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:53 schreef Mieppie het volgende:
Hoe kan ik dit subtiel aanpakken, voorzichtig laten merken dat ik hem wel zie zitten, zonder dat ik gelijk de kantine een lach stuip bezorg waar ze maanden over na praten!
Dat zou ik nou net niet doen, kan nmlk indimiderend overkomen. Stel hij heeft totaal geen interesse, krijg je een zeer vervelende situatie. Spreek liever ergens in een rustig cafe af. Gewoon neutraal terreinquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Gewoon een keertje thuis uitnodigen voor een dvd-tje kijken misschien? Heb je je eigen vertrouwde omgeving om je heen.
Kan ook natuurlijk. Gewoon een omgeving waarin TS zich op het gemak voelt. Daar ging het me om.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:07 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Dat zou ik nou net niet doen, kan nmlk indimiderend overkomen. Stel hij heeft totaal geen interesse, krijg je een zeer vervelende situatie. Spreek liever ergens in een rustig cafe af. Gewoon neutraal terrein
En ik dacht dat vrouwen altijd zo subtiel warenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:24 schreef Mieppie het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel zijn subtiele opmerkingen, die subtiel zeggen, hey! ik zie je wel zitten![]()
en hoe "oud" ben jij dan....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:25 schreef Mieppie het volgende:
[..]
Dat is waar... maar je bent een beetje te jong
En in d'r ondertitel staat: Ja, ik ben een kloon! Dus....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:34 schreef avotar het volgende:
hmmm volgens profiel is TS een man...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:34 schreef avotar het volgende:
hmmm volgens profiel is TS een man...
dus.......?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
En in d'r ondertitel staat: Ja, ik ben een kloon! Dus....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |