abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27790338
Deel 17 al.

Beetje desperate lushwife's idee
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27790351
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:50 schreef Together-Alone het volgende:
Dr was vandaag trouwens een nieuw meisje in de Leidsestraat. Of ik de producten van Lush kende.
'nee, wat is het? geef dan maar veel testers mee, kan ik fijn proberen'
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27790367
email me maar ff, jessie
pi_27790373
Nou tis de grootte van een duimkootje, niet groot dus.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27790377
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

'nee, wat is het? geef dan maar veel testers mee, kan ik fijn proberen' [afbeelding]
Nee dat ging dan weer niet, want dat meisje dat er met de VIP avond was stond achter de kassa.
''Going mental on the Wabbu''
pi_27790466
Gemaild
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27790552
Ik vond dus ook al dat ie naar L'air du Temps ruikt Jessie, maar ik dacht dat ik de enige was en dat ik gek was ofzo Hij ruikt naar m'n moeder
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27790649
Ik vond t een omaluchtje
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27790677
zo, cosmic dinges kwijt
demon over, maar geloof dat ik die maar moet houden
pi_27791335
ik ga morgen lekker mandjes inrichten in de badkamer met al mn lushtroepjes
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:26:07 #36
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_27791490
Sorry Anitra, ik was even weg. url is
http://members.home.nl/kikina/Lush.JPG

Dank je wel

Ik ben stiekum in mijn hoofd al een nieuw lijstje aan het maken. Maar ik zet nog maar ff niets zwart op wit
Wat niet weet wat niet deert. Voor mij wordt het waarschijnlijk echt pas in okt. dat ik weer kan
Maar ik wil nu Ben echt wat vergeten
pi_27792015
Foto erbij

Demon in the dark heb ik al missy, vind hem erg leker voor de vroege morgen.

Ben aan het denken wat ik morgenochtend ga gebruiken. Die Tramp is wel erg lekker, snuffelt nog goed!! Maar aan de andere kant vind ik iets zoets ook wel lekker. Ik ga morgen met mijn ogen dicht graaien denk ik
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:45:29 #38
48233 Auticia
warriorette
pi_27792178
Ik wilde graag nog even voor ik naar bed ga mijn lof uitspreken over de Coalface.

Toen mijn vriend dit tijdens de meet in mijn mandje wierp, vond ik het een vrij duur grapje.
Maar nu ik dit regelmatig gebruik viel me opeens op dat ik in deze periode toch al wel wat pukkels gehad zou moeten hebben . En die zijn er dus niet.

Na gebruik voelt je huid droog en trekkerig aan, maar met een laagje Skin Drink erbovenop voelt je gezicht weer als nieuw!
I bet you are flying inside.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:46:23 #39
48233 Auticia
warriorette
pi_27792209
Ik zie trouwens bij Coalface dit bij de bijpassende producten op de site staan:

Bertie zeep

Wat is dat!?
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:48:05 #40
48233 Auticia
warriorette
pi_27792259
Het schijnt deze te zijn.

Wat een bummer, die kenden we al.
pi_27792270
dat is die dropzeep Auticia
kwam ik achter nadat ik alle site van lush af gegaan ben

Je was er zelf al achter
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:49:21 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27792291
Die wordt toch ook lickorice genoemd?
Als iemand die in de winkel ziet liggen, neem dan ajb een stukje voor mij mee.
Daar ben ik erg benieuwd naar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:50:00 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27792314
Mijn hele heus is doordrongen van de soak and float bar..dit is echt de sterkste geur die ze hebben (wel een gore lucht, moet ik zeggen). Ik ga hem maar in een zakje doen en dan die ergens in een la. Hij werkt trouwens wel moet ik zeggen, stuk minder jeuk en schilfers.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:52:19 #44
48233 Auticia
warriorette
pi_27792391
After 8.30
quote:
Ingredients: Cocoa Butter (Theobroma cacao), Peppermint Oil, White Chocolate, Synthetic Musk, Dark Chocolate, Perfume.

The After 8.30 Bar looks like a bar of dark and white chocolate and smells mouth-wateringly minty. But no! Surprise! It's a massage bar, made to melt in your hands, not in your mouth and to be rubbed all over your body. Why? Why not? Because it's a good way to moisturize your body while inhaling the satisfying scents of chocolate and the stimulating perfume of peppermint oil. Mint was named after Mentha, a beautiful nymph of Roman mythology, who was pursued by the god Pluto. If she smelled as irresistible as an After 8.30 it's hardly surprising. She came to a sticky end though because Pluto's wife Persephone found out and trampled her into the ground.
Was deze hier weleens genoemd!?
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:53:41 #45
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27792445
Ik vind mijn spulletjes (aqua marina en figs 'n leaves en proefje AOBS) nog steeds erg prettig. Maar ik wil eigenlijk wel graag afwisselen. Wil meer, meer, meer. Waarom wordt je zo hebberig van Lush? Wat voor verboden middelen stoppen ze in die spulletjes?
pi_27792695
Daar had ik ook al naar zitten kijken Auticia, die lijkt mij ook erg lekker.
pi_27792794
Een vriendin van me zei, nadat ik had aangeboden om eens te komen snuffelen bij me, dat ze beter naar een winkel kan gaan omdat ik toch niet de hele winkel in huis heb.

Het scheelt toch echt weinig
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:16:07 #48
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27793155
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:52 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding] After 8.30
[..]

Was deze hier weleens genoemd!?
Op welke site staat die dan? Die klinkt echt heerlijk qua ingrediënten.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_27793615
Ik heb hem op de australische site gezien hier

Deze lijkt me ook wel wat

Into thin air
quote:
Description:
You know those ads that say 'this can help as part of a calorie controlled diet' meaning 'if you also eat lots of cakes don't come crying to use when you can't get into your best frock'? Well Into Thin Air will help you to get rid of cellulite as long as you remember to walk your three miles a day (see Pied de Pepper), cut out the cigs, eat more fresh fruit and veg and less sugar. Stimulating oils of cypress and fennel with help to detoxify your body and stimulate your blobby bits and the mung beans will give you a good massage; cocoa butter, shea butter and coconut oil will get your skin into tip top condition. However, you've got to do your bit too if you really want the results.
pi_27794346
Nou pfff, het is een superlaat bad geworden maar wat was het heerlijk Mask of magnaminty voor mijn rug en borst (vriendje heeft gescrubt), herbalism voor mn gezicht, honey i washed the kids voor mijn lichaam, trichomania en American cream voor mijn haar en naderhand de Teo (Alleen begon die wel als een idioot te prikken onder mn oksels, is dit normaal? Ik heb em eroverheen gewreven, niet gedept).
En straks nog de Amazonian want we gaan elkaar masseren En morgen lekker uitslapen
Ik ben doodmoe maar heerlijk schoon en voldaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')