Nee snap ik, maar ik deed het ook niet echt voor dat lekkere gevoel aan mijn bips hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:22 schreef David het volgende:
zonder.
Je moet gewoon zien dat je er niet te lang ondergaat, want dat is echt niet gezond.
Nuff saidquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:05 schreef Coldplaya het volgende:
Nou ja, ik weet niet of je aan het strand zonder zwembroek zont (lijkt me tamelijk gay) maar het lijkt mij voor de chick waarmee je naar bed gaat niet prettig om iemand te hebben met een bruine bast en een wit onderlichaam.![]()
Misschien groeit wel onder invloeg van de UV stralingquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bruine piemols zijn altijd al populair geweest!![]()
Nee hoor..gewoon naakt...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik deed het ook niet echt voor dat lekkere gevoel aan mijn bips hoor![]()
Ik vroeg me gewoon af of het ongewoon is dat ik daar nakend onder ga liggen
Dan moet je die wel een hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik doe altijd zonder,maar je kan ook een string aan doen![]()
Die heeft de winkel welquote:
Insmeren onder een zonnebankquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Keios het volgende:
Ik heb ook een heeeeeel gevoelige huid maar ik ga toch zonder ondergoed op de zonnebank. Alleen: niet te lang en goed insmeren.
Is heel normaal hoor!!....hebben ze trouwens speciale olie/zonnebrand voorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:25 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Insmeren onder een zonnebank![]()
![]()
Gewoon korter eronder gaan! Is ook nog eens goedkoper!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |