Euh ik (nog) nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb net via de post een trial versie van Xbox live Aracade ontvangen, nog meer mensen of ben ik speciaal?
Zeg maar gerust top 3quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:24 schreef DinoPK het volgende:
Die krijg je omdat je geregistreerd staat in de top 5 van leukste helpdeskgevallen ooit
Nee, na deel 2 (en toevalligerwijs de overname door EA) is de serie kilometers achteruit gegaan. De serie is fucked for live.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:51 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Niemand die wacht op Burnout Revenge??
Ik dus wel. Muha!
Ja, ik heb um ook ontvangenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb net via de post een trial versie van Xbox live Arcade ontvangen, nog meer mensen of ben ik speciaal?
de burnout reeks sux na deel 2, er mankeert echt te veel aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:51 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Niemand die wacht op Burnout Revenge??
Ik dus wel. Muha!
Ik las net op IGN dat Fable: Lost Chapters ook voor de Xbox komt voor een classic prijsje.
PGR2 1 van de betere race games, heb leuke en gezellige avonden gehad met me vrienden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Misschien een leuke oppepper voor dit topic:
Wat is jouw Live top 3, waarom deze games, leuke live anecdotes, mooie herinneringen, en wat is je absoluut slechte live ervaring & slechtste live game.
Ik zal later eens een 'korte' post hierover maken, dit verhaaltje is nu lang en warrig genoeg
Ja onder de naam Metal Gear 3 : Subsistance.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Komt MGS 3 ook op de Xbox ?
Perfect !quote:Op zondag 10 juli 2005 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja onder de naam Metal Gear 3 : Subsistance.
Hierbij zitten Xbox Live features en extra leuke dingetjes.
Bron?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja onder de naam Metal Gear 3 : Subsistance.
Hierbij zitten Xbox Live features en extra leuke dingetjes.
heeft op games.fok.nl gestaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |