Niet doen. Ik wil dit gewoon proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:54 schreef Stretto het volgende:
eurobegrenzer.nl anyone?
*noted!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:35 schreef Ridocar het volgende:
Je kunt een fietsteller gebruiken, met zo'n magneetje dat iedere omwenteling van je voorwiel een puls geeft. Je zorgt ervoor dat iedere keer wanneer een puls wordt gegeven een condensator wordt opgeladen die snel wordt ontladen (weerstandje parallel). Aan hetzelfde circuit een transistor dat een spanning afgeeft aan een uitgang zolang de condensator nog een bepaalde spanning heeft.
Werking:
zodra het wiel draait wordt iedere keer een puls afgegeven, dit zorgt ervoor dat je condensator geladen blijft. Zolang de condensator boven een bepaalde spanning blijft, komt er op de uitgang van de transistor spanning te staan. Die uitgang moet je dan op je begrenzer knutselen.
Misschien is het nodig om het signaal te inverten, dat dus een spanning op de uitgang van de pulsteller komt wanneer het voorwiel stilstaat.
Jammer, maar scooter-freaks zijn een stel mongeolenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:03 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=51513&page=1&pp=15
Post het eens daar als je wil![]()
![]()
Overal heb je mongolen tussen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jammer, maar scooter-freaks zijn een stel mongeolen![]()
![]()
Heb je die stickers zelf op je scooter geplakt?
Geen ruchtbaarheid aan geven dus ook geen patent, anders weten die wouten het ook weerquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef kokos het volgende:
[..]
En goed bedacht. PATENT! IK ZEG PATENT!
Gast, de rollerbank meet op KW, niet op snelheid. Ze hebben wel een vaag omrekentabelletje, maar daar klopt geen fuck van.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:46 schreef SupahFunk het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar een begrenzer mag alleen werken voor nood. Dus je wilt met anderen woorden zeggen dat als je bij een stoplicht staat dat die dan ook aanstaat en daarna weer uit gaat?
Als je te vaak je begrenzer aan zet dan kan je CDI naar de klote gaan en dan ben je nog verder van huis. Voor de rest wel een aardig idee. Het beste is eigenlijk om een capatieve sensor te nemen die op metaal reageerd of aluminium teminste ik weet niet of de rollerbank daarvan gemaakt is.
Maar trouwens wist je ook dat er laser guns bestaan?
Als je dus met 90 km/h komt aanrijden en ze hebben je gemeten met een laser gun.
En je word op de rollerbank gezet en daar rijdt die dan 60 km/h dan nemen ze hem heus wel mee voor technisch onderzoek en dan gaan de centjes wel rollen. 150 pleuro's voor de begrenzer en ... euro voor de snelheid.![]()
Jonge rij gewoon 70 km/hheb je vaak haast ofzo
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:09 schreef Geqxon het volgende:
Ja lekker, word je aangehouden, zegt die agent zo van "Jongeman, waarom loop je als je stilstaat als een aap aan je gashendel te trekken"
Zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 13 juni 2005 13:28 schreef Sterke_Yerke het volgende:
En ben je een wheelie aan het maken pleurt het vermogen ineens terug![]()
Daarom iets nieuws.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:42 schreef Drifter__ het volgende:
Truucjes van Morse enzo kennen ze hier wel hoor.
Ben vanplan om rond de 0.9 te gaan zitten, met begrensquote:Op maandag 13 juni 2005 15:44 schreef Geqxon het volgende:
mja, als een aerox met terugloop uitlaat en iets teveel ribben op het cilinderblok 0,5kw heeft, nemen ze hem vaak toch echt ff mee, tenzij je zegt waar je begrenser zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |