Nee, krijg de griep, kan ook een doodsverwensing betekenen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:59 schreef Sloggi het volgende:
Dus krijg de griep mag ook niet?
Kan me de protestmars nog goed herinneren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou hiephoi, kutspartanen.
Wel mogelijkheid tot de loopcombi naar het Kasteel.
mooie site !!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 06:46 schreef demonseeker14 het volgende:
WAT is dit dan ?
Ons Feyenoord speelt op de open dag tegen Atletico Ananas?
http://www.atleticoananas.nl/
Cart_man is inderdaad gebannedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:25 schreef Chadi het volgende:
Zijn jullie al af van de voorzitter?
Nou dat zal hem lerenquote:
Alsof iemand jouw mening iets kan schelen vieze jood.quote:
Ik vind het meer dan terecht. Mensen die moeten schreeuwen en schelden om een punt te maken kan ik niet serieus nemen. Als je gewoon normale dingen post en op een normale manier dan kon je niet als een puberale vak x pseudo-hooligan als cart-man en co over.quote:
reageer er dan ook gewoon niet op slimme.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw mening iets kan schelen vieze jood.
Ga weg neus![]()
doe er als supporters dan ook eens wat tegen man.....quote:ontopic, ik kan haast niet wachten wie er dit jaar uit de chopper stappen. Aerts, 'n paar jeugdspelers en nog een paar exotische aanwinsten die binnen 't jaar weer weg zijn.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Blablabla...Dat betekent dat fFeyenoord dus weer een grens heeft.![]()
Hangt er vanaf. Misschien vonden ze hem niet goed genoeg voor het geld dat er voor hem gevraagd werd, omdat ze dat niet hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:31 schreef yvette1982 het volgende:
ontopic. Ik ben blij dat Vignal niet komt omdat Feyenoord hem niet goed genoeg vind. Dat betekent dat feyenoord dus weer een grens heeft.![]()
22 Mei onder een steen gezeten ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:54 schreef The_Hives het volgende:
doe er als supporters dan ook eens wat tegen man.....
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:35 schreef fransie102 het volgende:
The_Hives heeft wel gelijk. Het Legioen is veels te mild voor het bestuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |