die quest van gray is voor geld, veels te weinig en niet belangerijk...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:34 schreef willie64 het volgende:
ok, myad.... das in town gaak ik dan maar vanuit?
nja ff zoeke, ik kreeg de 3 quests van de town elder, grey genaamd.
moet ik eerst beesten killen en jaaaah, dan krijg je de items, ik moet zeggen ik vind dat voor dit spel een hoop minder moeite gedaan is dan met ragnarok(ook gravity), de uitleg is veels te lam en de lay out van de menu`s ed zijn niet echt overzichtelijk, ik weet het ik weet het tis een beta maar toch.... had meer verw8.
ziet er wel leuk uit, fantasy style weet jealleen jammer van de auto`s diek voorbij zie razen...
ennuh nu hoor ik iedereen over een reset praten?
wat is loss? moet ik doorgaan of ff stoppen want is zonde van de tijd, als je dan toch weer lvl 1 wordt in 5 dage
knight wordt je op lvl 70quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:43 schreef willie64 het volgende:
ow verhip, ik wordt knight d8 ik zo aan, of heeft iemand echt suggesties van: "NEEEJ NIET DOEN IS NIETS AN"?
dat oud vrouwtje?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
die quest van gray is voor geld, veels te weinig en niet belangerijk...
je moet wel die letter van recommendation quest krijgen... en als je dan lvl 10 bent moet je naar warren in zant. ook moet je myad bezoeken (pier naast gray) om daar de worldquest te starten
Neem maar 1 ding van mij aan:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat snap ik..maar er staat geen optie bij over dat hoor :/
mja ik ben ondertussen maar een Hawker geworden
is dat iets..zat te twijfelen anders aan Dealer of Soldier
gewoon een clan genaamd fok! met wat gasten van hier dr in..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja ik zou ook wel @ clan willen..alleen jammer genoeg vol..
maar fs180 wat bedoel je met niet fok clan?
ach ik ga ff spelen
Ik juig zoiets alleen maar toe.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
gewoon een clan genaamd fok! met wat gasten van hier dr in..
maar de vaste posters zitten in val, maar de zijn hier ook andere die regelmatig terug komen, en die willen ook wel een clan
Gefeeeeliciteeeeeeeeeeerd lekker ding !!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tnx.. Hij is binnen![]()
noooit meer naar theorieles![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:47 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ik juig zoiets alleen maar toe.
Vaffanculo_Training camp zeg maar...
hadden ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:54 schreef fs180 het volgende:
ja hoeveel hadden we nodig om een vaffanculo boot camp te starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |