Zoals ?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef DaFan het volgende:
Ik leg het spel een tijd aan de kant, ik heb iets beters te doen de komende maand.
aan wie ga ik mijn volle storage nu doneren dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef DaFan het volgende:
Ik leg het spel een tijd aan de kant, ik heb iets beters te doen de komende maand.
Mij Mij Mij Mijquote:Op maandag 13 juni 2005 17:22 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
aan wie ga ik mijn volle storage nu doneren dan?![]()
Ongeveer 80 - 90% wat hier post zit al in de clan: Vaffanculo. Dus je mag zwaaien als je iemand tegenkomt. De vraag of je dr bij kan: sure, maar we zitten atm vol .. dus dat feest kan helaas nog niet doorgaan. Als we strakjes clanlevel 2 zijn, kunnen we meer mensen tot de clan toelaten, maar dat duurt nog wel ff (iig tot de exp bug weg is).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:21 schreef fs180 het volgende:
ik speel
maar kunnen we niet ff een fok clan oprichten.. genoeg amino zo te zien
Joepiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:28 schreef shilizous_88 het volgende:
Yashaaaaaaaaa: veel succes vandaag met the Theorie examen!
en vanavond gaan we Crawfi Kings slappen, dus wie er is: join!
je hoeft geen quests te doen die niet voor mainquest of jobquest zijn..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:28 schreef willie64 het volgende:
hi
![]()
gistere gedownload, sams begonnen.
ben nu lvl 7![]()
wist eerst niet hoek van dat verd*mde eiland af moestook hip zeg, en vervolgens krijg 3 prachtige Quests van die Grey, verzamelen zegt die gozer klinkt leuk, maar.....
hoeveel?
echt die quests zijn lam, iemand een id`tjuhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |