ik LEES ook wel... terug zoals het was, dus zoals het was voor de skills wegvielen en dus ook met de HP bug.. En daar zijn ze al vanaf half mei mee bezig...quote:
Hoeveel X ben jij dan gelevelled met dat exp gedoe ?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
je kan wel lvl uppe.. heb ik met me nieuwe ook gedaan..
soms heb je alleen 100 % nodig en soms 125%
Hehe ... en wat voorn character ben je ???quote:Op zondag 12 juni 2005 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
met me nieuwe accountje tot lvl 16
dus 16 keer![]()
Ik wil geen mierenneuker zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
met me nieuwe accountje tot lvl 16
dus 16 keer![]()
Kortom ... niet handig om een ander character te makenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik zat het nu zo te lezen.. en ik d8 owjah 15 keer
ik was weer muse.. maar hm hij zet meditation bij active neer en dat is een passive skill
daardoor herkent ie dus niet dat je meditation hebt.. dus kan je geen andere skils toevoegen.. heel krom
Welke van de 134.340 updates voor de maand: Juniquote:Op zondag 12 juni 2005 19:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
gewoon wachten op de update dan maar ...
Je begint op lvl 0 dus als je lvl 16 bent ben je wel 16 keer lvl up gegaanquote:Op zondag 12 juni 2005 18:40 schreef Weizz het volgende:
[..]
Ik wil geen mierenneuker zijn, maar lvl 16 is 15 keer lvl up
![]()
Mieren neuken ??? Dat past nietquote:Op zondag 12 juni 2005 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
HA!!
je neukt dus gewoon mieren omdat je het fijn vind om ze te neuken.. geef maar toe
je begint toch op lvl 1?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:03 schreef Gabez het volgende:
[..]
Je begint op lvl 0 dus als je lvl 16 bent ben je wel 16 keer lvl up gegaan
Ja, nou ja, je moet alles proberenquote:HA!!
je neukt dus gewoon mieren omdat je het fijn vind om ze te neuken.. geef maar toe
ik speel tegenwoordig maar met mijn piemel...quote:Op zondag 12 juni 2005 22:27 schreef Weizz het volgende:
Ken em ook niet, wat speel jij tegenwoordig Atarani???
Terug naar de Jelly beans dan maar ayequote:Op maandag 13 juni 2005 01:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
shit man die mammoths zijn best sterk... 1 slag en ik had nog maar 15% van mijn HP over ..
Lo Max,quote:Op maandag 13 juni 2005 12:04 schreef MAX_crazy het volgende:
Wil graag ff wat dingen weten... waarschijnlijk zijn het hele erge noob vragen maargoed.
-wat is nou het verschil tussen een passive skil en acctive
-hoe gebruik ik die skills
-kan je ook vol raken met het aantal skills wat je hebt dus betekend dit dat je niet zomaar elke skill moet nemen
-zijn er op de verschillende planeten en dorpen nog weer andere skills te krijgen
ik heb nu de skils melee weapons mastery en physical training op level 4
ben nu btw soldier level 13
-wat is life span, durability en dogde rate???
Allemaal erg noobie vragen waarschijnlijk maar zou erg graag willen weten wat dit allemaal precies is..
bedankt alvast
greetzzz
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef MAX_crazy het volgende:
MANY THX Speedski
Dan ga ik nu weer lekker verder met trainen... inmiddels level 14
Komt welquote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
ben ook maar eens aan dit spel begonnen..
nog in begin fase..moet veel dingen brengen..maar krijg het niet gevonden allemaal :p
bedankt !quote:
Mijn ingame name is Malfunction, ik ben er vaak, vraag alles (maar dan ook alles) wat je wilt weten en ik vertel het je in mooie rijmende zinnen.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja ok..maar om elk ding hier een reply te doen is ook zo erg..
als je dan toch in game bent is net zo makkelijk
Dat zal leuke gevolgen hebben chiliquote:Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik ben er na 23:00 wel ofzo..want ja social life gaat voor
malfunction..ik add je wel een keer
chili??? ik lust niet eens chiliquote:
lol, hij had het ook niet tegen jou ben ik bangquote:
Kben dr ook vanaaf en B2 klinkt als muziek in de oren ..... moet dr dan wel een muse'je meequote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef shilizous_88 het volgende:
vooral als je rijmende regels verwacht....
ach ja! vanavond iemand mee Caves B2 in?
Vanaf nu: elke post die jij neerpleurt in rijm aubquote:Op maandag 13 juni 2005 14:20 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Mijn ingame name is Malfunction, ik ben er vaak, vraag alles (maar dan ook alles) wat je wilt weten en ik vertel het je in mooie rijmende zinnen.![]()
Shili seconds this motionquote:Op maandag 13 juni 2005 16:52 schreef Speedski het volgende:
[..]
* speedski kiest Yashaaaaaaaaaaaaaaa
Zoals ?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef DaFan het volgende:
Ik leg het spel een tijd aan de kant, ik heb iets beters te doen de komende maand.
aan wie ga ik mijn volle storage nu doneren dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef DaFan het volgende:
Ik leg het spel een tijd aan de kant, ik heb iets beters te doen de komende maand.
Mij Mij Mij Mijquote:Op maandag 13 juni 2005 17:22 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
aan wie ga ik mijn volle storage nu doneren dan?![]()
Ongeveer 80 - 90% wat hier post zit al in de clan: Vaffanculo. Dus je mag zwaaien als je iemand tegenkomt. De vraag of je dr bij kan: sure, maar we zitten atm vol .. dus dat feest kan helaas nog niet doorgaan. Als we strakjes clanlevel 2 zijn, kunnen we meer mensen tot de clan toelaten, maar dat duurt nog wel ff (iig tot de exp bug weg is).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:21 schreef fs180 het volgende:
ik speel
maar kunnen we niet ff een fok clan oprichten.. genoeg amino zo te zien
Joepiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:28 schreef shilizous_88 het volgende:
Yashaaaaaaaaa: veel succes vandaag met the Theorie examen!
en vanavond gaan we Crawfi Kings slappen, dus wie er is: join!
je hoeft geen quests te doen die niet voor mainquest of jobquest zijn..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:28 schreef willie64 het volgende:
hi
![]()
gistere gedownload, sams begonnen.
ben nu lvl 7![]()
wist eerst niet hoek van dat verd*mde eiland af moestook hip zeg, en vervolgens krijg 3 prachtige Quests van die Grey, verzamelen zegt die gozer klinkt leuk, maar.....
hoeveel?
echt die quests zijn lam, iemand een id`tjuhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |