quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:23 schreef Weizz het volgende:
godver.... te moe om nog te posten... kutpics
Oooow wat haalt die leeftijd ons hard inquote:Op woensdag 15 juni 2005 03:23 schreef Weizz het volgende:
godver.... te moe om nog te posten... kutpics
heb je proberen toe te voegen..maar je bestaat niet of je bent offline :/quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik ga denkelijk een nieuwe clan starten, vaffanculo is een hele coole clan maar ik en mijn vriendin zitten graag samen in een clan. so no hard feelings
tevens kunnen de geintresseerden in een clan mij toevoegen want er is nog genoeg plaats
Atarani is mijn rosenaam
Nou terug gegaan naar die myad..en nee niks over een quest :/quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:21 schreef shilizous_88 het volgende:
Die ziekte quest MOET je overnieuw nogmaal aanvragen.
Dat is de Luna quest en die gaat door tot je level 75 bent
toch bedankt!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef DaFan het volgende:
NEe dan zou ik eens bij Seyon gaan kijken of pak een FAQ erbij (genoeg op inet te vinden) welke NPC's je allemaal langs moet aan het begin.
haha wel top dat je het doet dan !quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:05 schreef DaFan het volgende:
Hm die zitten...uhm...ergens noord-westen dacht ik...loopt klein heuveltje naar boven daar moet je op.
Zoek anders ff een guide hoef ik niet helemaal ROSE op te starten
Zuidoosten is dat..quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:05 schreef DaFan het volgende:
Hm die zitten...uhm...ergens noord-westen dacht ik...loopt klein heuveltje naar boven daar moet je op.
Zoek anders ff een guide hoef ik niet helemaal ROSE op te starten
heb ze toch al..ben al bezig met Zant Questquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb ze toch al..ben al bezig met Zant Quest
Moahh .. gewoon dr voor zorgen dat je hem als eerste raakt. Dat heb je die key zo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja nu moet ik whoopy king killen..word lastig :/
tering zooi
Duurt meestal ook zo rond de 3 - 5 keer 1st hit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:33 schreef fs180 het volgende:
heb em een stuk of 3, 4 al als eerste geraakt.. geen key
K kan heb wel naar je toesturen .. kheb de tijd nu wel ff. Voeg me maar toe op MSN (zie profiel).quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:35 schreef Niwa het volgende:
Kan iemand ff een link geven naar een snellere download van de client? Die in de OP werkt niet meer. Dank
Schande ! Je moet ZELF het boek lezen ... ZELF een samenvatting maken en ZELF ehmm ..... je leraresquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:48 schreef jorryt het volgende:
hmm ff een boekverslagje zoeken op internet dan kom ik spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |