Wat is dat toch met mierenneuken ...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef fs180 het volgende:
ok hebben moet het zijn ja
*speedski naar mierenhoop stuurt*
ik doe mee met juichen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:47 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ik juig zoiets alleen maar toe.
Vaffanculo_Training camp zeg maar...
nou ik heb maar 70k hoor..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:14 schreef Speedski het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mierenneuken ...
Maar .. toentertijd is dr 1 miljoen betaald en dat was veel ... nu met de huidige economische balans is dat weinig.
Nou, ik kan items voor 5 - 10 x meer geld verkopen. Dus kheb maar 2 fairy wings nodig voor een clan.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef Chapter_V het volgende:
ik ga wel ff gta-sa testeneerst die zooi fixen dan speel ik wel verder, euh lees weekend
vergeet dat gta-sa testen maar
Feliquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Dawnbreaker het volgende:yup nieuwe clan is een feit
DragonBlades is de naam
ik weet alleen niet hoe ik een eigen avatar upload..
ps iedereen die wil joinen moet me ff toevoegen in rose.
Khad de site van Vaffanculo al gevondenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:49 schreef jorryt het volgende:
Vaffanculóóóh
btw speedski download anders het liedje vaffanculo van marco masini eens
Volgende week maandag op gesprek en hopelijk die week de eerste dag maken. Eind september moet ie afgerond zijn, dwz dat ik 390 uur moet hebben gelopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:54 schreef DaFan het volgende:
Gratz...wanneer ga je beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |