Joh, we geven ff tipsquote:
Uhuh.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef Airelle het volgende:
Eva is van America's Next Topmodel.
Tenminste ik denk dat BVO die Eva bedoelt.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh..
Ah, Hind komt zondag in Rotterdam.. Maar ff gaan kijken voelen dan.
.
Good for you.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh..
Ah, Hind komt zondag in Rotterdam.. Maar ff gaan kijken dan.
.
Dat heb ik vorige keer al gedaan.quote:
Album is helemaal opgenomen inmiddels, gaat nu door de mix. Eerste single in augustus en album in september.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Good for you.
Wanneer komt dat album nou es?
Duurt lang.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige keer al gedaan..
[..]
Album is helemaal opgenomen inmiddels, gaat nu door de mix. Eerste single in augustus en album in september..
Leuk interview + filmpje trouwens.. http://www.omroep.nl/nps/output/welcome.html?http://sites.nps.nl/jerome/index.cfm/site/Musicportal/pageid/BC932756-508B-E1CA-3A342596A08B44CF/objectid/04E8AC23-508B-E1CA-3A7A5A78166D34C4/index.cfm?c=Artiest_az~content
Bij mij was 'ie er in 1 seconde.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Duurt lang.
Hopelijk ook veel kwaliteit dan...
Dus de Graafschap gedegradeerd? Of RBC?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus de Graafschap gedegradeerd? Of RBC??
Ik had het over het albumquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mij was 'ie er in 1 seconde..
Filmpje is 1 minuutje en stelt niet veel voor (maarja, ziet er toch leuk uit.
.) en interview is wel aardig.
.
Oh.quote:
Die van Aisha?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh..
Staan 13 nummers op, waarvan de helft in New York is opgenomen en de andere helft in Madrid. Producers van o.a. Outlandish. Tja, ikj ben benieuwd, heb hoge verwachtingen.....
Volgens Hind omdat je gewoon ontzettend veel verschil merkt. Zij is op zoek naar een bepaalde sound. Daar hebben ze die, hier blijkbaar niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:08 schreef Airelle het volgende:
Waarom moet dat opnemen altijd in het buitenland... Het klinkt wel stoer enzo, maar waar is het voor nodig?
Ik vraag me alleen wel af waarom Victoria zo'n programma presenteert. Überhaupt waarom zo'n programma een prestatrice nodig heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |