Grote bek, klein hartjequote:
Nee, mên, die zijn retecoolquote:
He verdomme. Het kan niet dat we het alweer eens zijnquote:
Die ene met die mooie ogenquote:
Hoe weet je dat nou weer?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:20 schreef mark_03 het volgende:
Wytske gaat meedoen aan de nieuwe Sterrenslag
Uh,... dat hoef ik toch niet uit te leggen?quote:
En ik was de enige kijkenquote:
Ik wil er niet over pratenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef mark_03 het volgende:
Hoe is het met je A_Opdracht?
Meen je niet?quote:
Jij welquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Meen je niet?
Ik ben vandaag de boel aan 't afwerken geweest, en morgen de rest (daar gaat toch een tijd inzitten). En dan lees ik 'm nog ff door en dan hoop ik dat ik 'm voor 17:00 klaar heb, dan kan ik nog ff gratis printen (6x 112 kantjes
)
Ja, dat is zoooo vervelend... ik heb er ook nog expres "fouten" in laten zitten... dan weet ik zeker dat ze daar vragen over gaan stellen (en kan ik me dus voorbereidenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij wel
Ik ga er morgen of overmorgen ook maar een punt achterzetten, het is toch pas de eerste versie. Ik word gek van al dat bijschaven![]()
Dat doe ik dus ook altijdquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat is zoooo vervelend... ik heb er ook nog expres "fouten" in laten zitten... dan weet ik zeker dat ze daar vragen over gaan stellen (en kan ik me dus voorbereiden).
Hoeveel afstudeeropdrachten heb je al gedaanquote:
Joh, andere mensen denken daar niet bij naquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook altijd
Grappig, ik had nog nooit gehoord van iemand anders die dat ook doet
Geen afstudeeropdrachten, maar wel een leeronderzoek, en elk jaar een stuk of 8 verslagenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoeveel afstudeeropdrachten heb je al gedaan?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Geen afstudeeropdrachten, maar wel een leeronderzoek, en elk jaar een stuk of 8 verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |