ik had het over TSquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
Nederlands is zeker niet mijn beste vak nee, gelukkig heb ik dan ook nog wel het excuus van dyslectie af en toe
tja doe je niks aanquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je bent te dom om te poepen.
Levend galgje omdat je er waarschijnlijk in zuigt.
dys.....meer hints geef ik niet
(vind je wel lief)
paaldansen op het balkonquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zelf voor de trein gooien.
![]()
Streaken door de trein
![]()
daar zit ook weer wat inquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het over TS
en excuus en smoes zijn twee verschillende dingen
ik heb laatst nog staan paaldansen om een boom in de tuin van een maat van mequote:
Maar je mag best toegeven dat je ook graag met ontbloot bovenlijf in een coupé rondhangt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het over TS
en excuus en smoes zijn twee verschillende dingen
daar zt ook weer wat inquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op de havo zitten geen domme mensen wil je zeggen?
psssstt....quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ik heb laatst nog staan paaldansen om een boom in de tuin van een maat van me
pics?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ik heb laatst nog staan paaldansen om een boom in de tuin van een maat van me
ik loop liever alleen met me lul uit me gulp.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar je mag best toegeven dat je ook graag met ontbloot bovenlijf in een coupé rondhangt.
Zelfverheerlijking in andere topics graag.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op de havo zitten geen domme mensen wil je zeggen?
boom paalquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
psssstt....
Dat is boomdansen....
Essentieel an paaldansen in..... de Paal
ik reis nooit met de treinquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar je mag best toegeven dat je ook graag met ontbloot bovenlijf in een coupé rondhangt.
Heb je em eindelijk?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik reis nooit met de trein
mag de coupé uit mijn sig ook?
ik heb nooit gezegd slim te zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zelfverheerlijking in andere topics graag.![]()
Dat moet bij z'n bad ass auto.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik reis nooit met de trein
mag de coupé uit mijn sig ook?
ik heb liever dat een meisje om mijn paal danst blablaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:30 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Edoch in de trein glimt deze paal en is lekker glad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |