Hmm, je hebt inderdaad gelijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
jij bedoeld die seamonkey's ?
Die zijn weer iets anders .
[afbeelding]
Is er een taiwanner in da house?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:52 schreef Jegorex het volgende:
Die site die onder dat plaatje staat is ook al niet behulpzaam
Maar blijkbaar is het wel levend, dus kan het ook op het land leven? Aangezien op foto 1 zijn poten een andere houding hebben dan op foto 2.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Kjew het volgende:
Het ziet er echt wel uit als een zeedier... zal idd wel iets zijn uit de diepe donkere oceaan... moet wel met zo'n lelijk uiterlijk...
een triops toevallig? die verkopen ze ook bij large.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Barcelona het volgende:
Een vriend van mij had eens zo'n beest(dood) wat er sterk op leek, ook met zo'n schild.
Die had een puntige staart, ben de naam kwijt alleen.
Wat dacht je van over de oceaanbodem lopen? Dat denk ik tenminste... of over de bodem van de Chinese zee... Zou die lekker zijn eigenlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef knox_ het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is het wel levend, dus kan het ook op het land leven? Aangezien op foto 1 zijn poten een andere houding hebben dan op foto 2.
Er zijn meer soorten. En hoe groter de kreeft is, des te minder voortstuwing hij uit haren krijgt. Het is denk ik een simpele evolutionaire stap om haren te verdikken tot het soort staart van dat beest. De staart van deze is overigens bijna hetzelfde als van een kreeft.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:11 schreef knox_ het volgende:
een vlokreeft heeft een puntige staart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |