Denk het wel ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als de jury "slechts" een week in overleg is gegaan, zo'n korte tijd is toch vaak een teken dat het onschuldig is?
Misschien ook zelfmoordpogingen van "fans".quote:Op maandag 13 juni 2005 22:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Iszo. Maar als 'ie wordt vastgezet wordt de rel denk ik ietsje groter. Al die fanatieke fansdie doordraaien enzo.
Ik heb genoeg idioten daar bij de rechtbank voorbij zien komen idd,quote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Misschien ook zelfmoordpogingen van "fans".
Mis je niets aan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Misschien ook zelfmoordpogingen van "fans".
GEEN camera, alleen audiostreamquote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ok over half uur arrived jackson bij de courtroom. Maar gaan we met de camera the courtroom in? Of hoelang duurt de uitspraak?
dat kan met de 1e vraag al klaar zijn, als ze daar not guilty op antwoorden, anders wordt het dus een aflopen van alle aanklachten, stuk voor stuk.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ok over half uur arrived jackson bij de courtroom. Maar gaan we met de camera the courtroom in? Of hoelang duurt de uitspraak?
Dat gaan we zometeen horen.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef Fokkedop het volgende:
Laat die jongen toch met rust. Hij heeft zo'n kutjeugd gehad, en nu dit. ik vind het echt zielig.
Alleen omdat hij zo naief is, is hij een zondebok geworden. Laat hem toch met rust. Hij is niet schuldig.
max 20 jaar tochquote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
Krijgt-ie maar 6 maanden tot 2 jaar celstraf?
ondanks alles, hoop ik dat ook, hij moet naar een psychiatrische inrichting.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Iets in me hoopt toch dat ie wordt vrijgesproken....
Wat de advocaat zei : één dag in de cel betekent z'n dood.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
Nee ik heb begrepen dat-ie dat sowieso moet zitten als hij veroordeelt wordt, voordat hij in beroep kan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
CNN, BBC News en Skyquote:Op maandag 13 juni 2005 22:32 schreef Oss het volgende:
Via welke zender volgen jullie het?
Als hij compleet schuldig wordt bevonden ~20 jaar.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |