Hij wordt naar een aparte cel vervoerd indien hij in hoger beroep wil gaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:22 schreef matthijst het volgende:
Dacht dat strafmaat hier nog ff op zich kon laten wachten? Jackson wel meteen weggevoerd.
Meen dat je binnen 20 dagen je straf gehoord moet hebben.
goed ideequote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Get me the goddamn verdict.
Ik heb iig een hele pot thee gezet![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef DrDentz het volgende:
wat is er zo negroide aan MJ danhij is blank, heeft blanke vrouwen, blanke kinderen
Vrij of vast, die rel komt er sowiesoquote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Whiii! Ik denk dat hij wordt vrijgesproken, net als toen met OJ, er komt een enorme rel als hij wordt vastgezet, en daar zijn de Yankee's bang voor denk ik. Maar zo denk ik erover.
Ik vind 'm een vies eng mannetje, en hij is volgens mij hartstikke schuldig.
Ja dusquote:
Ja, K-ching...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldig: juryleden mogen dadelijk gaan en staan waar ze willen. Dus ook naar tv-stations enzovoort.
idd, waar komen die fucking kleinkinderen opeens vandaan!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef static het volgende:
Je zult maar net lekker een ritje met je kleinkinderen maken op die snelweg, je schrikt je kapot.
Iszo. Maar als 'ie wordt vastgezet wordt de rel denk ik ietsje groter. Al die fanatieke fansdie doordraaien enzo.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vrij of vast, die rel komt er sowieso![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |