En nu ik dit heb gezien ben ik HEEL, HEEL, HEEL, HEEL, HEEL blij.quote:
Open dag zou jammer zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 21:49 schreef gr8w8 het volgende:
Wanneer is die wedstrijd? Open dag Feyenoord toch? Ikw il erheen!
"Godverdorie, het zijn nog lekkere wijven ook!"
Ik dacht al, bij de bank stond al Schipluiden terwijl ze tegen RCL speelde dus ik dacht al... hmmmquote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef keijz het volgende:
Prachtig
toevallig: het veld waarop ze speelden is bij VV Schipluiden, waar ik ook nog aardig wat wedstrijdjes op heb gespeeld
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En nu ik dit heb gezien ben ik HEEL, HEEL, HEEL, HEEL, HEEL blij.
haha wie ben jij dan? fotooo!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:21 schreef ruudlassche het volgende:
Wel geinig dat er nu al zo veel reacties op zijn. Tuurlijk worden we in het begin zo veel mogelijk als trieste kneuzen neergezet, das nou eenmaal mooie televisie!!! BNN bepaald natuurlijk wie de zendertjes meekrijgt tijdens trainingen en wie er grappig mag/kan zijn, verder gebruiken ze in het begin natuurlijk alleen maar trieste acties en mooie opmerkingen, gaandeweg gaan we pas leren voetballen...en tja, sommige leren het inderdaad nooit, anderen hebben er toch wel wat van geleerd! We hebben trouwens inderdaad eerst bij Schipleuiden getraind, nu trainen we bij FC De Bilt, in de gelijknamige plaats, dus mocht je je op een zondag kansloos voelen, kom dan gerust langs!!!
Dan moet je op tweakers kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:37 schreef jimjim1983 het volgende:
jammer, ik hoopte dat het die gast zou zijn die binnen 3 minuten een computer in elkaar kan zetten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:37 schreef ruudlassche het volgende:
Klopt, ik ben 30 kilo afgevallen, en was in eerste instantie niet kneus genoeg (stond letterlijk op mijn voicemail haha) Toen de eerste opnamedag (eerste voorstelronde) geweest was, was er iemand afgevallen, waardoor ik blijkbaar ineens wel kneus genoeg was om mee te doen. Mijn foto staat trouwens een paar pagina's terug en ik ben ook te vinden op de site van atletico ananas.
Ik denk serieus dat hij daar rondhobbelt en ze allemaal trots op hem zijnquote:
sorry manquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:48 schreef VoreG het volgende:
zie je mij er voor aan om op tweakers rond te gaan lopen![]()
Zeg, kunnen we geen perskaarten krijgen straks?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:12 schreef ruudlassche het volgende:
Nee, we zitten nog midden in de opanmes, ik denk dat we rond de 4e aflevering zitten nu, er komt nog heel wat leuks aan in ieder geval!
Nehh die nerd zit nieteens op tweakersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij daar rondhobbelt en ze allemaal trots op hem zijn
zie je mij er voor aan om op tweakers rond te gaan lopen![]()
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=dmiaqCsHEbGcZtHjIsqaBquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdomme, toch nog gemist.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat je dit topic een beetje van isite info voorziet Ruud.
Ehm..... Is het heel erg als ik het dan nog niet weet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:21 schreef Sharp22 het volgende:
haaaaa de eerste uitzending was echt vet!
ik was ook in RTL boulevard en Shownieuws![]()
even voor de duidelijkheid: ik ben die ene die geen toegevoegde waarde aan het team heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |