haar ogen zagen er echt mooi uit zo in dat zwart-wit effectquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup Alexis Bledeluit the Gilmore Girl is Becky.
achja een kinderhand is gauw gevuld..quote:
Yup. Haar heldere ogen maakte haar enigszins onschuldig en schattig, terwijl ze eigenlijk niet zo onschuldig isquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haar ogen zagen er echt mooi uit zo in dat zwart-wit effect
ik vond overigens al die hoeren goed gecastquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. Haar heldere ogen maakte haar enigszins onschuldig en schattig, terwijl ze eigenlijk niet zo onschuldig is.
hehe zoiets had ik ook. Geen miscast in de filmquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik vond overigens al die hoeren goed gecastde hele cast wel eigenlijk
![]()
ken ze niet, maar ruan en yves zien er wel goed uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
kent u deze nog?!
[afbeelding]
Rico [afbeelding]Andrim [afbeelding]Jeremy [afbeelding]
Ruan [afbeelding]Yves [afbeelding]
wie heeft het met wie gedaan en wie zijn nog samen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef keizerpinguin het volgende:
Duitse boyband alle 5 homo en kwamen er ook openlijk voor uit!!
Waren en jaar of twee geleden in nederland ik sta er nog mee op de foto en moetsten optreden waar ik op stap was en daarna gingen ze zelf daar ook op stap en Rico was zo'n schatje!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie heeft het met wie gedaan en wie zijn nog samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |