En gelijk heeft iequote:Op dinsdag 6 september 2005 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
teeveepeetje, ik krijg mijn AMD Athlon XP 2600+ niet verder dan 2000+, ga vanavond even deze trucendoos proberen, de FSB staat op 133 MHz (default), en de winkelverkoper kon niet verder komen dan "dan moet je de instellingen in je BIOS nakijken".
Kwestie van goed aandrukkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:02 schreef SocialDisorder het volgende:
De verkoper in kwestie was van het niveau "AMD processors kunnen gewoon op Pentium 4-mobo's".......
Van dat Asus board bedoel je?quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
bios flashen, of bios terug zetten naar standaard.
(boor je pc, druk of, damn .,, ik dacht alf f2 ofzo, staat allemaal in je boekie,
pleur je mobo cd erin, en hij reset netjes je bios)
Hoe kom ik daarachter?quote:Op maandag 12 september 2005 09:29 schreef MikeyMan het volgende:
Batterijtje nog goed?
Sowieso dat de A:drive ontbreekt (want EdvandeBerg doet niet aan floppies), maar dat laat ik liever zo, omdat ie dan standaard stopt en de boot neit zo rap gaat dat ik niet eens de kloksnelheid zie staan.quote:Geeft het systeem nog meldingen tijdens de Boot? (evt snelle bootsequence uitzetten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |