Ik zou zeggen wacht tot de nieuwe tungsten (2 weekjes?) Tungsten T5 met wifi zo ongeveer...Heb je de hoge resolutie EN wifiquote:Op woensdag 14 september 2005 13:52 schreef Kang-He het volgende:
Hoe snel gaat het lezen van een SD kaart over het algemeen?
Ik zoek een PDA om MP3s mee af te spelen, filmpjes te kijken, eBooks lezen (dus redelijk scherm), spelletjes te spelen (Monkey Island is te lang geleden), standaard agenda/email functies en nog het een en ander voor de studie met WiFi.
Ik zit aanvankelijk te denken aan de LifeDrive vanwege de 4GB, maar ik hoor niet zo'n goede verhalen over de snelheid en over choken bij het afspelen van audio.. en met die SD kaarten heb je ook al gauw 1Gb voor 50E.
Verder lijkt de HP iPAQ rx3715 wel aan m'n eisen te voldoen.. alleen jammer van de resolutie.
Max. budget: 400E. Iemand suggesties/ervaringen?
Zelfs mijn Nokia 7650 kon hetquote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
De meeste PDA's hebben daar een veel te zwakke infraroodpoort voor, in tegenstelling tot de rx3715.
312mhz, Tungstes T|XX dacht ik, WiFi + Bluetooth. Het is de opvolger van de T|T5.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:24 schreef Kang-He het volgende:
Hoe heet die nieuwe Tungsten en wanneer komt'ie? Misschien wat meer info/specs?
Goeie tip, fijn programma!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zowel PPC als de wat snellere Palms zijn prima geschikt voor hoge kwaliteit DivX films. Op beide werkt trouwens TCPMP (voorheen betaplayer), een super mediaspeler.
Voor een Palm wel. PalmOS behoeft nou eenmaal minder rekenkracht.quote:Op zondag 18 september 2005 01:16 schreef Kang-He het volgende:
312 MHZ, dat is genoeg als Palm zijnde?
Jup.quote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef Kang-He het volgende:
Ja, maar is dat ook het geval bij het afspelen van een filmpje bijvoorbeeld?
Mediamarkt Den Haag, laatst ook eentje gekocht voor 55 euro (1GB, Toshiba).quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef Herkauwer het volgende:
Nu alleen nog een SD kaartje van 1GB, dus als iemand een leuk prijsje weet
Al meer dan een jaar zelfsquote:Op woensdag 28 september 2005 19:17 schreef vbmot het volgende:
[..]
Is er trouwens al iets bekend over Palm OS 6 (Cobalt), en of het waarschijnlijk is dat er versies voor bestaande Tungsten modellen met ARM processoren worden uitgebracht?
neem dan de verniewde s100, de s110quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef PLAE@ het volgende:
Iemand ervaring met de qtek s100?
[afbeelding]
Ik overweeg serieus om m van de week aan te schaffen.
waardoor is die treo daar ideaal voor?quote:Die treo is ideaal voor mensen die graag met 1 hand al hun navigatie willen doen en het waarderen om met 1 hand snel even een smsje in te tikken & verzenden! (zelfs in drukke tram / bus... ja)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |