Het openen van de sms-programma en intikken van het smsje en verzenden ervan kan je met 1 hand doen zonder gebruik van stylus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:07 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waardoor is die treo daar ideaal voor?
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:52 schreef MaRySe het volgende:
Is er ook 1 van apple weer?
Dat is geen thema!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef TC03 het volgende:
Wel tof echter!Nils7, kan je dat WM2005 thema op de één of andere manier op internet zetten? Ik wil deze ook op mijn 2003SE PDA.
Dat willen we dus testenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:21 schreef nils7 het volgende:
Ja oke het standaard thema van WM5 denk niet dat dat werkt op 2003SE.
Jeremy had hem bij afgelopen vrijdag. Dangaard idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:06 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan Nils, Dangaard?
Omdat de Treo daar helemaal voor gemaakt is. Het is 1 van de vele zaken die Palm als absolute must zag. One handed navigation wordt het door Palm zelf genoemd trouwens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:07 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waardoor is die treo daar ideaal voor?
Jabra welke? Ik ben erg tevreden over mijn BT130. Kan gemakkelijk meters de andere kant op lopen, moet er alleen geen muur tussen krijgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn heeft een ander headset
het was even een discussie met de verkopers, maar ik mocht em toch nog omruilen.. heb er nu een van jabra, hopelijk doet die het beter (tis wel een enorm ding.. ook niet echt een strak design, maarja)
Welk type is het? Wel handig. De 2110, 2410 en 2750 lijken erg veel op elkaar, en deze is daar één vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:10 schreef viper337 het volgende:
[afbeelding]
iemand hier ervaring mee?
inderdaatquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:29 schreef TC03 het volgende:
't Is de 2750, zie je aan de vingerafdruk scannert.
geen ervaring.. ziet er wel strak uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:10 schreef viper337 het volgende:
[afbeelding]
Prima dingetje... werkt hier inmiddels een half jaar zonder problemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:10 schreef viper337 het volgende:
[afbeelding]
hoe is het scherm?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Prima dingetje... werkt hier inmiddels een half jaar zonder problemen
De scanner voor je vingerafdruk is een leuke gadget, alleen moet je geen zweterige handen hebben (dan word je ineens niet meer herkend)
QVGA, maar wel erg duidelijk en scherp.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:59 schreef viper337 het volgende:
hoe is het scherm?
Vast wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef viper337 het volgende:
is er voor palm ook een soort msn?
http://www.google.nl/search?num=50&hl=en&q=msn+messenger+palm+os&btnG=Searchquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef viper337 het volgende:
volgens mij doe je dan een hardreset (= terug naar fabrieksinstellingen). Als je écht niks meer ziet op het schermpje staat de PDA uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:52 schreef tybalt2 het volgende:
Ik heb vandaag een acer N35 gekocht, maar ik snap niet hoe je hem uitschakelt.. krijg het blacklight wel uit, maar als ik hem helemaal uitzet met het knopje aan de linkerzijkant moet ik iedere keer de hele setup weer doen.. weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Verichatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef viper337 het volgende:
Ik heb hem sinds gister.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:37 schreef JortK het volgende:
Ik heb sinds deze week de mio 168
[afbeelding]
Puur voor navigatie en agenda en mail voor me werk
Met 1GB Kingston SD kaart
Goed dingetje
www.pdashop.nl en Voilaquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:31 schreef tybalt2 het volgende:
Kun je in een Acer N35 ook een wlan kaart stoppen? Waar moettie dan in eigenlijk? En wat kost zo'n grapje?
Past in je geheugenslot. Is gewoon een geheugenkaartje, maar dan met wLAN (en soms wat geheugen erbij).quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:31 schreef tybalt2 het volgende:
Kun je in een Acer N35 ook een wlan kaart stoppen? Waar moettie dan in eigenlijk? En wat kost zo'n grapje?
Ah, net nog wat "leuks" daarover gelezen. Het komt erop neer dat het een onding is en dat het aardig tot de grond toe wordt afgebrandquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:17 schreef Individual het volgende:
Is dit nog een PDA? i-mate jasjar
Ze hebben er per ongeluk 3 naar me opgestuurd en ik mocht er 1 houden.![]()
[afbeelding]
Volgens mij is het gewoon een mini-laptop-telefoon-camera-zaklamp![]()
Waarom krijg jij drie van die dingen opgestuurd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:17 schreef Individual het volgende:
Is dit nog een PDA? i-mate jasjar
Ze hebben er per ongeluk 3 naar me opgestuurd en ik mocht er 1 houden.![]()
[afbeelding]
Volgens mij is het gewoon een mini-laptop-telefoon-camera-zaklamp![]()
dat is ook niet handigquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Past in je geheugenslot. Is gewoon een geheugenkaartje, maar dan met wLAN (en soms wat geheugen erbij).
Je hebt ook al WLAN kaarten waar 256mb geheugen bijzitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is ook niet handigals je op je wlan wil moet je je geheugenkaart eruit halen.. ik gebruik die geheugenkaart juist voor alle programma's enzow?
Was een foutje.. Ik hoor die dingen helemaal niet te krijgen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom krijg jij drie van die dingen opgestuurd?
Ja, maar wie gaat er nou een van z'n programma's gebruiken tijdens het wLANnen? Dat gebruik je toch alleen voor internet/mail.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is ook niet handigals je op je wlan wil moet je je geheugenkaart eruit halen.. ik gebruik die geheugenkaart juist voor alle programma's enzow?
Maar toch... Jij krijgt ze wel en ik niet. Boehoe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef Individual het volgende:
[..]
Was een foutje.. Ik hoor die dingen helemaal niet te krijgen...
Ik ben niet een zware gebruiker en gebruik het ook niet als telefoon, dus voor mij werkt ie prima. Hij is idd wel vrij zwaar, maar er hoeft iig geen hoes omheen.
Die heb ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:39 schreef blrrrt het volgende:
Koop gewoon een PDA met geïntegreerde WLAN
Zoals de MDA Vario
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |