Wat is intensief? De hele dag spelletjes spelen? Als je achter elkaar een spelletje speelt houdt de gemiddelde PDA het niet meer dan 5/6 uur vol.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:51 schreef astra het volgende:
[..]
Ja ok, dat begrijp ik, maar als je dat ding een dagje intensief gebruikt, moet hij dan 's avonds verplicht aan de lader, of houdt deze het meerdere dagen vol?
Nou een PDA speciaal voor gamen lijkt me niet al te ideaalquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is intensief? De hele dag spelletjes spelen? Als je achter elkaar een spelletje speelt houdt de gemiddelde PDA het niet meer dan 5/6 uur vol.
niet voor bovenstaande meneer met de life drive of een andere gelukkig persoon met een Palm Tungsten T5 of Treo650quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:53 schreef Merkie het volgende:
Als je batterij helemaal leeg is betekent dat een hard-reset voor je PDA he.
Cardbackup doet wonderen.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:20 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
niet voor bovenstaande meneer met de life drive of een andere gelukkig persoon met een Palm Tungsten T5 of Treo650![]()
laat hem dan nog ff weekje of 2 in een lade van je bureau liggen en hij is leegquote:Op zondag 31 juli 2005 19:28 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Cardbackup doet wonderen.![]()
Sowiso gaat een Tungsten T3 bijvoorbeeld bijna nooit helemaal leeg. Het ding weigert aan te gaan als de accu op 2% zit ofso. Dus dan moet er op zich een belletje bij je gaan rinkelen.
Navigatie gebruikers hebben bijna nooit een lege accu aangezien het ding in de auto altijd aan de lader hangt.![]()
Fijn voor hun, maar ik had het tegen T1andonly en hij heeft een Dell Axim X50vquote:Op zondag 31 juli 2005 19:20 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
niet voor bovenstaande meneer met de life drive of een andere gelukkig persoon met een Palm Tungsten T5 of Treo650![]()
Dat klopt, maar wie laat zijn agenda nou een week of twee in een la liggen? dan is de data toch niet echt belangrijk.......quote:Op zondag 31 juli 2005 19:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
laat hem dan nog ff weekje of 2 in een lade van je bureau liggen en hij is leeg
Als hij op de backup batterij gaat schakelt hij zichzelf trouwens gewoon uit bij mijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:53 schreef Merkie het volgende:
Als je batterij helemaal leeg is betekent dat een hard-reset voor je PDA he.
Ik heb een all-in-one overwogen (treo 650) maar ik kwam tot de conclusie dat als ik mijn PDA team met mijn GSM (Nokia 6230) via bluetooth, ik veel meer functionaliteit heb dan met een treo. Voral het grote scherm is handig bij navigatie. En het feit dat ik nu kan met twee apparaten mijn agenda kan bijhouden stoort me niet zo. Er zijn wel meer apparaten met overlappende functionaliteit (wie heeft er niet èn een DVD, èn een CD speler in huis?)quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Al met al weet ik nu wel dat een all-in-one device het wel is voor mij. Ik zit er niet mee dat ik niet als een 15-jarige breezer met 180 aanslagen per minuut een smsje kan tikken, het gaat me rap zat.
En verder kan ik met 1 apparaat op zak bellen, sms'en, internetten, msn'en, films kijken, boeken lezen, spelletjes spelen, werken( yeah right) en nog veel meer....
Ik kan niet wachten op de opvolger die echt alles heeft, BT, WiFi, UMTS en GSM functie.
Even wat correcties:quote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Excile het volgende:
tijdje terug de MDA Compact gehaald:
http://www.handit.de/_gif/bilder/T-Mobile_compact_b240c.gif
geflashed met een Imate bios,
mobile 2003 SE erop.
2 megapixel camera
1GB flash
PXA 272 Intel proc. 520Mhz
telefoon, MP3, PDA, mediaplayer, navigatie![]()
Mocht je nog van plan zijn Microsoft Voice Commander op je PDA te gooien, DOEN!!
je kunt bijna alles voice controlled besturen..
http://www.microsoft.com/(...)command/default.mspx
een gast die ik ken die typt door te schrijven. Hij heeft een MDA Compact.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:29 schreef Underdoggy het volgende:
Even in een drukke tram een smsje of kort emailtje versturen is echt een hel met een PDA zonder toetsenbord echt "mobiel" ben je dus echt niet meer met zo'n ding. Daarom is een GSM functie op veel PDA's ook compleet overbodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |