Wat is intensief? De hele dag spelletjes spelen? Als je achter elkaar een spelletje speelt houdt de gemiddelde PDA het niet meer dan 5/6 uur vol.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:51 schreef astra het volgende:
[..]
Ja ok, dat begrijp ik, maar als je dat ding een dagje intensief gebruikt, moet hij dan 's avonds verplicht aan de lader, of houdt deze het meerdere dagen vol?
Nou een PDA speciaal voor gamen lijkt me niet al te ideaalquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is intensief? De hele dag spelletjes spelen? Als je achter elkaar een spelletje speelt houdt de gemiddelde PDA het niet meer dan 5/6 uur vol.
niet voor bovenstaande meneer met de life drive of een andere gelukkig persoon met een Palm Tungsten T5 of Treo650quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:53 schreef Merkie het volgende:
Als je batterij helemaal leeg is betekent dat een hard-reset voor je PDA he.
Cardbackup doet wonderen.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:20 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
niet voor bovenstaande meneer met de life drive of een andere gelukkig persoon met een Palm Tungsten T5 of Treo650![]()
laat hem dan nog ff weekje of 2 in een lade van je bureau liggen en hij is leegquote:Op zondag 31 juli 2005 19:28 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
Cardbackup doet wonderen.![]()
Sowiso gaat een Tungsten T3 bijvoorbeeld bijna nooit helemaal leeg. Het ding weigert aan te gaan als de accu op 2% zit ofso. Dus dan moet er op zich een belletje bij je gaan rinkelen.
Navigatie gebruikers hebben bijna nooit een lege accu aangezien het ding in de auto altijd aan de lader hangt.![]()
Fijn voor hun, maar ik had het tegen T1andonly en hij heeft een Dell Axim X50vquote:Op zondag 31 juli 2005 19:20 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
niet voor bovenstaande meneer met de life drive of een andere gelukkig persoon met een Palm Tungsten T5 of Treo650![]()
Dat klopt, maar wie laat zijn agenda nou een week of twee in een la liggen? dan is de data toch niet echt belangrijk.......quote:Op zondag 31 juli 2005 19:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
laat hem dan nog ff weekje of 2 in een lade van je bureau liggen en hij is leeg
Als hij op de backup batterij gaat schakelt hij zichzelf trouwens gewoon uit bij mijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:53 schreef Merkie het volgende:
Als je batterij helemaal leeg is betekent dat een hard-reset voor je PDA he.
Ik heb een all-in-one overwogen (treo 650) maar ik kwam tot de conclusie dat als ik mijn PDA team met mijn GSM (Nokia 6230) via bluetooth, ik veel meer functionaliteit heb dan met een treo. Voral het grote scherm is handig bij navigatie. En het feit dat ik nu kan met twee apparaten mijn agenda kan bijhouden stoort me niet zo. Er zijn wel meer apparaten met overlappende functionaliteit (wie heeft er niet èn een DVD, èn een CD speler in huis?)quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Al met al weet ik nu wel dat een all-in-one device het wel is voor mij. Ik zit er niet mee dat ik niet als een 15-jarige breezer met 180 aanslagen per minuut een smsje kan tikken, het gaat me rap zat.
En verder kan ik met 1 apparaat op zak bellen, sms'en, internetten, msn'en, films kijken, boeken lezen, spelletjes spelen, werken( yeah right) en nog veel meer....
Ik kan niet wachten op de opvolger die echt alles heeft, BT, WiFi, UMTS en GSM functie.
Even wat correcties:quote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Excile het volgende:
tijdje terug de MDA Compact gehaald:
http://www.handit.de/_gif/bilder/T-Mobile_compact_b240c.gif
geflashed met een Imate bios,
mobile 2003 SE erop.
2 megapixel camera
1GB flash
PXA 272 Intel proc. 520Mhz
telefoon, MP3, PDA, mediaplayer, navigatie![]()
Mocht je nog van plan zijn Microsoft Voice Commander op je PDA te gooien, DOEN!!
je kunt bijna alles voice controlled besturen..
http://www.microsoft.com/(...)command/default.mspx
een gast die ik ken die typt door te schrijven. Hij heeft een MDA Compact.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:29 schreef Underdoggy het volgende:
Even in een drukke tram een smsje of kort emailtje versturen is echt een hel met een PDA zonder toetsenbord echt "mobiel" ben je dus echt niet meer met zo'n ding. Daarom is een GSM functie op veel PDA's ook compleet overbodig.
Is dit wat?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:25 schreef iDex het volgende:
nu ben ik al een aantal weken aan het zoeken naar msn voor mijn nieuwe pocket pc
ik heb de acer n30 met windows mobile 2003 se met een wifi sd kaart
maar ik kan alleen de update downloaden :/ en nergens de gehele versie
ik baal er best van
Ja ik zag het, ik heb mijn link veranderd. Klik er nog eens op.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:22 schreef iDex het volgende:
[..]
mja dat is de update
en daar heb ik hellaas niets aan
maar toch bedankt voor de moeite
Bedankt voor je mailtjequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja ik zag het, ik heb mijn link veranderd. Klik er nog eens op.
Mooi dingquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:55 schreef mikezwet het volgende:
Ik heb sinds vrijdag m'n HP Ipaq 6515 binnen en ben er erg blij mee. Voorheen had ik een treo die ik alleen als telefoon gebruikte omdat gps zoiezo niet werkte van perfect passenger. De 6515 gebruik ik als: pda, telefoon, fototoestel (beperkt), mp3's speler, gps, wekker, wifi internet, m'n databases van filemaker pro kunnen erop. Echt een alles kunner.
Ben nu windows op de PPC een beetje aan het verkennen![]()
Hier een foto-tje:
[afbeelding]
ik denk wel dat er een standby tijd in zit, want anders heb je er niet zowveel aan als telefoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:37 schreef Merkie het volgende:
En nu je het over wekker hebt, hoe zit dat precies eigenlijk? Gaat je PDA dan aan op het wekmoment? Ik heb het zelf nooit getest omdat ik bang ben dat het niet werkt en ik me verslaap.
ik heb een progje erop gezet wat "AlarmToday v2.30" heet. Je ziet dan de alarms op je desktop in een balk en je kan er mp3's aanhangenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:37 schreef Merkie het volgende:
En nu je het over wekker hebt, hoe zit dat precies eigenlijk? Gaat je PDA dan aan op het wekmoment? Ik heb het zelf nooit getest omdat ik bang ben dat het niet werkt en ik me verslaap.
Oei dat weet ik niet maar vrees het ergste, misschien kan je de maker eens mailen ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:15 schreef Geqxon het volgende:
Vet programma! Dat heb je zeker niet voor smartphones?
Ik had juist palm en ben nu erg blij met PPC. Palm is niet slecht maar ik denk dat het net zo is als je een Mac hebt en windows toch wel het "standaard" is. Of ga ik nu aangevallen wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:28 schreef Apoca het volgende:
[afbeelding]
Ik heb mijn Palm Tungsten T5 al een maandje of 2. Er een mooi Krusell tasje bij gekocht en een 1Gig Ultra SD kaartje. En nog een Brando Ultra Clear screenprotector. Moet geen krasjes hebben op mijn speeltje![]()
Ik moet zeggen na eenmaal een palm in je handen gehad te hebben, heb je elke keer het gevoel of je moet wachten als je met een andere ppc aan het werken bent.
Palm rules![]()
Nou, TomTom 5 is op mijn vader's PPC nog NOOIT vastgelopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:41 schreef Apoca het volgende:
n hij loopt nooit vast, wat menig ppctje nog wel eens wil doen in TT5.
Dat PPC's soms crashen in TT5 komt doordat er veel meer PDA's zijn met Windows Mobile dan dat er Palms zijn, en al die PDA's hebben weer verschillende hardware.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:41 schreef Apoca het volgende:
Nou dat je met de palm geen films kun kijken is echt dikke bull. Ik heb Kinoma Player 3 Ex op mijn T5 staan en ik kan der echt wel super relax filmpjes op kijken hoor. Daar is de T5 echt wel snel genoeg voor.
Het zelfde met TT5, hoe kom je der bij dat dat niet goed zou werken. Mijn TT loopt als een trein. Ik heb binnen 3 sec een satfix als ik TT aanzet. En hij loopt nooit vast, wat menig ppctje nog wel eens wil doen in TT5.
Het enige (min)punt aan mijn T5, wat voor mij geen probleem is trouwens is dat er geen WiFi opzit. Maar omdat ik er bluetooth op heb zitten, heb ik een Bluetooth class 1 usb adapter en daar kan easy mee door het gehele huis / tuin verbinding behouden met mijn pc. Voor b.v. internet of sync.
Dus mijn T5 rules gewoon![]()
Als je hem alleen voor navigatie wilt moet je gewoon een Mitac Mio 168 of TomTom Go oid nemen.quote:Op maandag 12 september 2005 14:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Moeilijke shit die PDA's. Ik ben bezig om een PDA te kopen met Tomtom 5, probleem is wat moet je nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |