Je hebt de cd Heavy Metal Thunder toch? Dat begint met Heavy Metal Thunder in een iets ruigere verse dan het originele Heavy Metal Thunder. Dan zou je het meteen moeten horen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:58 schreef Djaser het volgende:
Saxon is erg leuk maar ik hoor toch weinig overeenkomsten met Motörhead.
Leuk dat hij de teksten geschreven heeft maar ik had toch ook graag gezien dat hij wat meer aan de muziek zelf had meegwerkt.quote:De muziek is voornamelijk geschreven door gitarist Phil Campbell en drummer Mikkey D en de teksten door Lemmy.
Dan moet jij de laatste Motorhead cd's maar niks vinden, want zo gaat het al een hele poos.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:37 schreef Djaser het volgende:
[..]
Leuk dat hij de teksten geschreven heeft maar ik had toch ook graag gezien dat hij wat meer aan de muziek zelf had meegwerkt.
Nee dat niet maar jammer vind ik het wel want het is idd Lemmy's band. Hetzelfde geld voor Iron Maiden, na Virtual XI is Harris veel minder gaan schrijven maar toch vind ik de nieuwe albums geweldig.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:44 schreef Kipman het volgende:
[..]
Dan moet jij de laatste Motorhead cd's maar niks vinden, want zo gaat het al een hele poos.
Dat het als Motörhead klinkt geloof ik wel Phil en Mikkey zitten er ook al weer tien jaar of meer in. Toch is het deel van Lemmy kennelijk toch minder en dat blijf ik jammer vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:42 schreef Seborik het volgende:
Er staat voornamelijk. Wanneer je naar de nummers luistert, herken je direct Motörhead. Zeker vanaf track vier. De eerste drie tracks lijken wat meer op het nummer Liar van het album Bastards, tenminste, qua hardheid en qua zang, maar ook daar herken je Motörhead direct in.
Lemmy heeft bovendien een flinke hand gehad in de muziek, dat is ook logisch; Het is zijn band. Om met zijn eigen woorden te spreken: "I contributed the lyrics, almost in a fit of panic, and went on to spoil their ideas [Die van Phil Campbell en Mikkey D] as well as I could."
Die is dus gewoon zichzelfquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:56 schreef Seborik het volgende:
Carl McCoy als zonderling figuur.
Ja, hij is ook in z'n normale cowboy-outfit in die film. Het is alsof de hele film om hem heen is gemaakt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Die is dus gewoon zichzelf
Goed dan, zie het als Ian Hill weggaat bij Judas Priest. Hij schrijft en zing niet en ik zou het verschil in bas spel niet horen maar toch is het niet helemaal het zelfde.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:36 schreef Kipman het volgende:
Ik zie het probleem ook niet.
Nee, dat begrijp ik, maar wanneer je het boxje in je handen hebt, is hij bijna identiek.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:21 schreef Djaser het volgende:
Huh, ik bedoelde niet dat het de standaard Motörhead kop is maar dat de opzet van het plaatje erg overeen komt.
Weet niet.quote:Waarom hebben ze van Serial Killer eigenlijk een videoclip gemaakt, het is alleen maar gesproken tekst net als een versie van Orgasmatron?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |