Hmmmm? Ik zie ook weer eens een reply te laat. Ik kijk het misschien vanavond wel even na.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
Welke pagina staat dat ergens?
Ach, als je ooit op het metalbroertje van Mark Knopfler hebt willen lijken is dit je kansquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:07 schreef Djaser het volgende:
Toch wel handig ik heb er een van Maiden maar om nou met een zweetband te gaan lopen
Ik dacht dat Motörhead maar een clip per 3 albums maaktequote:Bij de limited edition van Motörhead's nieuwe album, getiteld Inferno, zal een dvd komen te zitten. Op de dvd komt een 25 minuten durende documentaire over hoe het album gemaakt is, met onder andere interviews en beelden in de studio. Ook staan er videoclips op voor Brave New World en Serial Killer, beide van Motörhead's vorige album Hammered.
Op het nieuwe album is trouwens ook gitaarvirtuoos Steve Vai te horen, op de nummers Terminal Show en Down on Me. 21 juni moet Inferno in de winkels liggen. 9 dagen eerder, op 12 juni dus, staat de band op het Arrow Rock festival in Lichtenvoorde, en 26 juni spelen ze op Graspop. Eind november komt de band weer naar Nederland, om in Amsterdam en Hardenberg te spelen.
Ja, al sinds mijn 15e, (nu 39).quote:Op dinsdag 9 mei 2000 13:53 schreef sharpshooter het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |