volgende keer ben ik er weer bij
quote:Dit is mogelijk een van de grappigste replies ooit op Fok....
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:05 schreef Djaser het volgende:
Nou ik vind het niet echt prettig als de muziek zo hard staat. Met je buurman is het dan ook moeilijk praten.
quote:ok dat weet ik, maar het was deze keer wel een beetje overdreven.
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:42 schreef baantie het volgende:
Waarom de volumeknop op 10 moet? Subtiliteit is nou niet bepaald het handelsmerk van dit soort muziek, ongekend41...
Na het concert in de HMH kon ik ook nog twee dagen meegenieten.
quote:Ja maar ik vind het een beetje flauw worden, Motorhead maakt helemaal niet zulke harde muziek en dus klinkt het alleen live echt hard.
Op zaterdag 25 oktober 2003 17:03 schreef Seborik het volgende:
Het is een beetje traditie bij Motörhead... "Is it loud enough????!" etc.
quote:Motörhead bestaat al ruim 25 jaar. Toen je 25 jaar geleden zo'n klein clubje binnenkwam en Motörhead stond ineens voor je neus dan werd je de tent uitgeblazen. Het is nu eenmaal het imago van Motörhead, dat verandert niet meer, net zoals dat Iron Maiden zometeen Eddie niet gaat onthoofden en met een nieuwe mascotte aan komt zetten genaamd Natasja.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:15 schreef Djaser het volgende:[..]
Ja maar ik vind het een beetje flauw worden, Motorhead maakt helemaal niet zulke harde muziek en dus klinkt het alleen live echt hard.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 25-10-2003 21:13]
quote:Maar Djaser, je kunt ook gewoon thuis een CD'tje opzetten hoor
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:15 schreef Djaser het volgende:[..]
Ja maar ik vind het een beetje flauw worden, Motorhead maakt helemaal niet zulke harde muziek en dus klinkt het alleen live echt hard.
quote:De eerste helft hebben ze zo ongeveer wel uitgevoerd hoor
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:04 schreef Seborik het volgende:[..]
Net zoals dat Iron Maiden zometeen Eddie niet gaat onthoofden en met een nieuwe mascotte aan komt zetten genaamd Natasja.
Luister nu alweer 3 dagen plaatjes van ze en Boneshaker komt voor de 2de keer voorbij in die dagen. ![]()
Heb echt al zin in Graspop waar ze dit jaar komen te staan.
quote:Heheh, en de helft van alle replys gaan over gehoorbescherming.. welk een toeval.
Op maandag 2 februari 2004 15:50 schreef Seborik het volgende:
Dit topic heeft te weinig replies voor een band als Motörhead.
quote:What you saying... is it loud enough?
Op maandag 2 februari 2004 15:58 schreef Zander het volgende:[..]
Heheh, en de helft van alle replys gaan over gehoorbescherming.. welk een toeval.
quote:Ahh.. Graspop 2002.. of was het nou 2001 al? Ben ik al oud aan het worden? mijn eerste aan/ervaring met Motorhead
Op maandag 2 februari 2004 15:50 schreef Seborik het volgende:
echt al zin in Graspop waar ze dit jaar komen te staan.
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 02-02-2004 16:05]
quote:Ze stonden er in 2001.
Op maandag 2 februari 2004 16:03 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ahh.. Graspop 2002.. mijn eerste aan/ervaring met Motorhead
Ik wist niet precies wat het was, helemaal vooraan gaan staan dus..
Kleine meisjes (ik was 15 geloof ik..) vooraan bij Motorhead.. nee dat werkt!
1 minuut later na de aftrap stond ik al halfverwege in het publiek.
Ik vraag me af of hij daar zang lessen voor gaat nemen anders kan hij net zo goed gewoon een nieuw Motorhead album maken, want dan klinkt het toch hetzelfde.
quote:En in '99 ook. Ik ga ze dit jaar voor de derde keer op Graspop zien.
Op maandag 2 februari 2004 16:06 schreef Seborik het volgende:[..]
Ze stonden er in 2001.
quote:Dat hoeft helemaal niet.Als je de Boneshaker DVD hebt gezien, weet je ook dat Lemmy een niet onverdienstelijke zangstem heeft...
Op maandag 2 februari 2004 17:34 schreef Djaser het volgende:
Lemmy gaat trouwens een solo album opnemen he.Ik vraag me af of hij daar zang lessen voor gaat nemen anders kan hij net zo goed gewoon een nieuw Motorhead album maken, want dan klinkt het toch hetzelfde.
Mijn favorieten:

Het blijft een monument hoor...
quote:Heb ik idd niet gezien maar ik vind het dan wel raar dat Lemmy zo zingt want ik heb in die Stone deaf forever biografie nergens zien staan dat hij het bewust doet.
Op maandag 2 februari 2004 22:08 schreef baantie het volgende:[..]
Dat hoeft helemaal niet.Als je de Boneshaker DVD hebt gezien, weet je ook dat Lemmy een niet onverdienstelijke zangstem heeft...
quote:Luister, met dit soort muziek past een loepzuivere hoge vrouwenstem niet echt he.
Op woensdag 4 februari 2004 16:34 schreef Djaser het volgende:[..]
Heb ik idd niet gezien maar ik vind het dan wel raar dat Lemmy zo zingt want ik heb in die Stone deaf forever biografie nergens zien staan dat hij het bewust doet.
Maar goed, als het niet in die biografie staat is het ook niet zo natuurlijk...
Welke pagina staat dat ergens?quote:Op vrijdag 6 februari 2004 14:30 schreef Djaser het volgende:
Nee maar er staat ook in dat Lemmy de zanger werd omdat het te duur was om nog iemand anders te gaan zoeken, die dus wel zou kunnen zingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |