Uiteraardquote:
Misschien ben jij idd wel een Karma type.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Ripley het volgende:
Ik hou juist van niet zo zoet - vanille en banaan vind ik bijvoorbeeld geen lekkere geuren. Iemand een suggestie voor een lekkere zeep?
Ow, en welke massagebar raden jullie aan, aangezien vriendjelief erg dol is op massages
Haha ik heb zelfs een keer over Lush gedroomd.. terwijl ik er nog nooit geweest ben!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef Sanne het volgende:
Skaai en Heaven7 zijn nu in fase twee beland!
Zij dromen nu ook over Lush.
We hebben er één die fase 1 heeft overgeslagen en direct naar fase 2 schiet!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:46 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Haha ik heb zelfs een keer over Lush gedroomd.. terwijl ik er nog nooit geweest ben!
Alleen maar door jullie topics![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Misschien ben jij idd wel een Karma type.
Moet je gewoon even proberen. You love it, or you hate it.
Ik ga wel met je mee
In fase drie ga je overwegen je goedbetaalde vaste baan op te zeggen voor een baantje bij Lush. Alleen al om die 50 procent korting te krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef PiperMaru het volgende:
En wat is dan fase 3???
Zaterdagmiddag doen? Voor we dat andere gaan doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]ben benieuwd naar karma nu
Die boxen vind ik ook wle aantrekkelijk btw
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
In fase drie ga je overwegen je goedbetaalde vaste baan op te zeggen voor een baantje bij Lush. Alleen al om die 50 procent korting te krijgen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
In fase drie ga je overwegen je goedbetaalde vaste baan op te zeggen voor een baantje bij Lush. Alleen al om die 50 procent korting te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |