abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27780307
Nou, niet via mail-order over de hele wereld in ieder geval. Zeker weten dat dat alleen bij Australie en Servië is. Misschien dat het wel gewoon in de winkels nog ligt of zo, maar daar heb je weinig aan.
Sanity is (not) statistical
pi_27780845
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 17:24 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik vond het wel jammer dat ik geen proefje kon krijgen van the soft touch.. en in de winkel is er toch teveel (geurtjes) om objectief te kunnen beoordelen, dus ik hou me aanbevolen voor een stukkie hoor Hoewel ik wrs toch ga ruilen met PeRi (?)..
Bovendien had ik plakkerige zweethanden want het was erg warm. Geen idee dus of het goed intrekt
Zal ik dan morgen een stukkie Soft touch, in een evelop doen! dan heb je het zaterdag
Kun je het lekker op je gemak uitproberen, hij is echt heerlijk!
pi_27780876
Nou bedankt dan maar En Anitra natuurlijk ook voor het aanbieden
pi_27780939
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:02 schreef heaven7 het volgende:
Nou bedankt dan maar En Anitra natuurlijk ook voor het aanbieden
Kijk, ik gun iedereen het gevoel van The soft touch! Dat moet je gewoon uitgeprobeert hebben!
Doe ik die gelijk morgen weg, samen met de Demon in the Dark voor aventura
pi_27781017
Ik heb even een vraagje over sleepy head: Moet je deze daarwerkelijk voor het slapen gaan opsmeren? En wat doet die dan met je precies?(wat deed het bij die het al eens gebruikt hebben)
pi_27781068
Ik ben helemaal blij dat ik temptation krijg, Morgaine21 je bent een schat!!!

De complete rekening wat wij hier hebben aan Lush?
Eerste bestelling iets van 30 euro, in de winkel 70 euro en er is nog een bestelling onderweg die ik woensdag binnen krijg
Maarreh wij delen het door 3-en dus 33,33 per persoon valt dan toch reuze mee?
pi_27781102
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef ymme het volgende:
Ik heb even een vraagje over sleepy head: Moet je deze daarwerkelijk voor het slapen gaan opsmeren? En wat doet die dan met je precies?(wat deed het bij die het al eens gebruikt hebben)
Als je op de rand van je bed zit dan wrijf je het even over je nek en schouders, dan lekker uitsmeren en beetje kneden. Dan gaan liggen en slapen maar Echt geweldig, want ik slaap heel weinig, maar heb de laatste week toch wel dubbel zoveel geslapen als ik normaal deed
pi_27781307
Trouwens, ik was helemaal verrast toen ik Temptation zag, als ik dat had geweten had ik direct voor jullie allemaal een stuk meegenomen hoor! Maar ik wist het niet..
pi_27781378
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:12 schreef Anitra het volgende:

[..]

Als je op de rand van je bed zit dan wrijf je het even over je nek en schouders, dan lekker uitsmeren en beetje kneden. Dan gaan liggen en slapen maar Echt geweldig, want ik slaap heel weinig, maar heb de laatste week toch wel dubbel zoveel geslapen als ik normaal deed
Werkt dat echt zo goed ja!! Ik ga het vanavond eerst uitproberen
pi_27781604
Morgen ga ik ook weer bestellen
Want alles is op
Gelukkig ben ik niet zo verslaafd als jullie
pi_27781708
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:31 schreef tonks het volgende:
Morgen ga ik ook weer bestellen
Want alles is op
Gelukkig ben ik niet zo verslaafd als jullie
Het is een leuke/lekker verslaving
pi_27781907
Kben vandaag weer even de Leidsestraat binnengeweest om een cadeautje te kopen, en ik heb alweer wat dingen voor op mn nieuwe lijstje.

-Sonic Death Monkey, chocolaa!
-Happy Hippy, grapefruit!

-Ocean Salt cleanser. Ik moet sowieso nog een niet-chemische scrub hebben, en deze rook ook lekker.
''Going mental on the Wabbu''
pi_27782030
Die Happy Hippy is heerlijk ja, was gelijk klaarwakker vanochtend, lekker fris en fruitig
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_27782787
Hoi. Ik ben vandaag met Mummy in de Lush in Maastricht geweest. Ze keek rond, rook wat en meldde mij: "Koop maar wat je wilt, dit is een leuk ding." And so I did. . Mijn totale verzameling tot nu toe:

Fresh Farmacy (die heb ik door 2 gedeeld, de ene helft bij mijn ouders en de andere helft bij mijn geliefde), Celestial, Narcotick, Rehab, Dream Cream*, Retread*, AOBS*, Catastrophe Cosmetic (proefje), Snake Oil for Scalps bar, Whip Stick* en een ieniemienie proefje van Gorgeous* (maar volgens mij kan ik met de hoeveelheid in dat potje alleen maar mijn neus insmeren ).

*= vandaag aangeschaft.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:32:15 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27783251
Vorige week vrijdag was mijn eerste Lush bezoek en vandaag vroeg mijn vriend of er nou al iets bekend was over dat artikel over Lush in Trouw. Ik had echt zoiets van 'huh?' Bleek dat toen wij er waren vorige week er ook een fotograaf van Trouw was om foto's te maken. Hij dacht dat ik dat ook wel in de gaten had gehad. Nou niet dus, ik had teveel oog voor alle zeepjes.

Weet iemand er iets van?

grappig trouwens dat mijn vriend nu ook al uit zichzelf over Lush begint
pi_27783935
Wat is die Amazonian onwijs groot zeg Echt enorm, het is dan ook 200 gram, heel wat beter dan 30 gram voor 6,95
Ik kan niet wachten om vanavond in bad te gaan Mijn Mask of Magnaminty is vandaag exact over datum Maar hij is gewoon nog nat, niet uitgedroogd of wat dan ook maar toch ga ik vanavond mijn rug ermee doen, dan gaat het wat sneller.
Eerst lekker in bad met alle producten die ik heb En daarna lekker masseren met die massagebar.
Overigens ben ik een beetje een smiecht, ik heb een groot stuk Trichomania thuis alleen ben ik nu een weekje bij vriendje en heb em niet meegenomen, ik heb Ultimate shine meegenomen en American cream, maar die zijn samen VEEL minder lekker dan Trichimania en American cream, dan is de lucht veel en veel sterker en lekkerder Dus ik heb een proefje grvaagd zodat ik deze combinatie toch kan gebruiken nu ik ff een poosje niet thuis ben
Het is trouwens een behoorlijk proefje, ik denk toch zeker 20 gram!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2005 19:53:42 ]
pi_27783995
De mijne is steeds bezig over "die zeepjesdingen". Trouwens, waar ruikt Rehab nou naar? Die geur komt me zo bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen met wat op de ingrediëntenlijst staat.
pi_27784058
Ik had verdorie toch meer dingen moeten besnuffelen Ik was de enige in de winkel!
pi_27784112
Ik heb echt 10 minuten met mijn neus boven de Rock Star gehangen en "hmm ooh hmm" gezucht.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:59:25 #270
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27784136
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb echt 10 minuten met mijn neus boven de Rock Star gehangen en "hmm ooh hmm" gezucht.
en die mensen maar denken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27784223
Er kwam zo'n verkoopster op me af, of ik al bekend was met hun producten, ik zei dat ik al compleet verslaafd ben
pi_27784246
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

en die mensen maar denken
Ik was alleen met 1 verkoopster en Mummy.
pi_27784257
Lekker he Lotte
pi_27784264
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
ik zat gisteren film te kijken , hele tijd die rockstar onder mn neus
zat best relaxed , hij is echt zoooo lekker
pi_27784484
Ja! Maar ik heb 'm niet gekocht, want ik ben dan wel weer zo nuchter dat ik niet iets koop wat ook niet nodig is.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 20:28:49 #276
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27785112
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef morgaine21 het volgende:
Ok, dan ga ik morgen wel even langs de lush, gewoon 100gr.?

Als er nog meer gegadigden zijn, hoor ik het graag
Ik weet niet of je het heb gezien, maar ik wil ook heeeeel erg graag een stuk temptation. 100 gram ofzo, als ie groter of kleiner uitvalt maakt dat me niet uit. Ik wil gewoon met appeltjes douchen
Ik zag dat je geen email adres in je FB hebt staan, dus als je na je aankoop mij een mailtje wilt sturen (mail adres staat in mijn Fotoboek) over de uiteindelijke kosten, dan regelen we dat jij het geld op je bankrekening krijgt.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:29:29 #277
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27785137
Mijn voorlopige lijstje van wat ik aan wil schaffen:

Cereology zeep
Miranda zeep
Angels on Bare skin
American Cream
Imperialis
Brazened Honey gezichtsmasker

Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar zeep en nog een paar proefjes:

I should coco
Honey I washed the kids
Rock Star
Demon in the Dark
Sea Vegetable
Milky Bar
Banana Moon
Sandstone
Freeze douche gel
17 Cherry Tree Lane ( proefje)
Trichomania (proefje)
Gorgeous ( proefje)
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_27785200
Is die Brazened honey een vers masker?
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:31:14 #279
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27785204
is er een appeltjes zeep?
die lijkt me lekker..
pi_27785260
Hij is erg lekker kan ik je vertellen
pi_27785280
Ik ben verliefd op de Karma zeep
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 20:34:34 #282
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27785312
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
is er een appeltjes zeep?
die lijkt me lekker..
Ja!

Ingredients:
Water (Aqua), Propylene Glycol, Sodium Palm Kernelate, Fresh Apple Juice (Malva sylvestris), Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Stearate, Perfume, Myrrh Resinoid (Commiphora myrrha), Orange Blossom Absolute (Citrus dulcis), Cinnamon Leaf Oil (Cinnamomum cassia), Apple Rings (Malva sylvestris), Red Wax (Specerit Red C), Glycerine, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, Gardenia Extract (Gardenia jasminoides), Colour 42045.
100g

Description:
Temptation is our apple pie soap made with fresh, organic apple juice and spicy cinnamon leaf oil. Apples contain organic acids which are good for stimulating sedentary people. Picture this, ‘Adam, get up off your backside and come over here.’ ‘No, can’t be bothered.’ ‘Here, have an apple then.’ Temptation soap smells sharp, refreshing and spicy. Just wave it under someone’s nose when you want to tempt them into the shower with you.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 20:37:38 #283
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27785414
Lick-Rich Soap

Ingredients:
Ingredients: Propylene Glycol, Sodium Palm Kernelate, Water (Aqua), Liquorice Infusion (Glycyrrhiza glabra), Sodium Stearate, Sodium Lauryl Sulfate, Perfume, Tarragon Oil (Artemisia dracunculus), Fennel Oil (Foeniculum vulgare), Pine Oil (Pinus), Charcoal Powder, Sodium Chloride, Glycerine, Titanium Dioxide, Gardenia Extract (Gardenia jasminoides), Colour 18050.
100g

Description:
Reviving liquorice scented body soap to refresh a chap after a night on the the town!
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:37:38 #284
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27785415
jhm, lekker. ging iemand die appelzeep halen?
anders wil ik ook wel n stukje
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:38:06 #285
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27785432
dropzeep!
ik zit al n tijdje te bedenken dat dat me wel leuk lijkt net zoals chocolade zeep
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 20:38:28 #286
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27785449
Ja, moet je even aan morgaine21 doorgeven. Die gaat morgen een oorlogsvoorraad in Maastricht halen
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:39:52 #287
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27785494
*mailen gaat*
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:46:32 #288
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27785750
ik heb gemaild hoor
denk ik
pi_27786067
Ik heb geen mailtje gehad maar ik zet je op mn lijst erbij. (moet nu al 7 stukken halen, vraag me af of ze uberhaubt zoveel nog hebben liggen)
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:57:02 #290
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27786105
naar de verkeerde gemaild
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 20:57:04 #291
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27786106
Op de Italiaans Lush site vind ik deze:

Semivuo

Prince Sapone

Welke zijn dat dan?
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:57:08 #292
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27786110
pi_27786118
Mail je mij je gegevens ook even dan? Bankrekening enzovoorts
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:11:06 #294
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27786583
op de brazilliaanse site zie ik spice mountain staan, klinkt spannend!
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:11:24 #295
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27786594
op zich wel jammer dat ze in al die landen verschillende producten hebben, je wordt er zo jaloers van
pi_27786661
Ze hebben zeker meer dan genoeg voor 7 stukken hoor
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:14:55 #297
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27786737
*spannend*
mail me dan later maar, morgaine, voor de afrekening
pi_27786991
Spice mountain hebben ze op de leidse straat nog Missy!

kreeg vandaag trouwens mailtje of ik Lush wou bellen zodat ze mijn bestelling aan konden passen. De mevrouw vroeg aan de telefoon: dit is je 2e bestelling? eeeh ja, maar heb zondag in de winkel heel veel gekocht. Oh dus ook verslaafd. ja!
Was geen punt dus ik krijg de candy fluff woensdag er gewoon bij!

Net moest ik snel de deur uit, dus even gedouched met Tramp. Wat een geweldige geur is dat!!!! Die is zo lekker. Ik zat in de auto te snuffelen aan mezelf
Ik vind het trouwens een geur die mannen ook onder de douche kunnen gebruiken.
Rick vind hem heel erg lekker ruiken bij mij

Morgaine je kan me mailen op anitra@wanadoo.nl voor de rekening!
Als je het mail adres heb geef ff een gil dan haal ik hem weg.

Zit trouwens nu naar een opname van Bruce Springsteen te luisteren van vorige week maandag in Brussel. Maar wat heeft bruce met lush te maken? Nou heel simpel, het forum heet Tramps like us. Dus bij tramp moet ik aan Bruce denken, dus de 19e ga ik uitgebreid douchen met Tramp voor ik naar Ahoy ga
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:23:38 #299
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27787060
ik kom bijna n nooit in amsterdam
maar zal kijken als ik dr weer ns ben
pi_27788514
heb al een nieuwe gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties