Zal ik dan morgen een stukkie Soft touch, in een evelop doen! dan heb je het zaterdagquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:24 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik vond het wel jammer dat ik geen proefje kon krijgen van the soft touch.. en in de winkel is er toch teveel (geurtjes) om objectief te kunnen beoordelen, dus ik hou me aanbevolen voor een stukkie hoorHoewel ik wrs toch ga ruilen met PeRi (?)..
Bovendien had ik plakkerige zweethanden want het was erg warm. Geen idee dus of het goed intrekt
Kijk, ik gun iedereen het gevoel van The soft touch! Dat moet je gewoon uitgeprobeert hebben!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:02 schreef heaven7 het volgende:
Nou bedankt dan maarEn Anitra natuurlijk ook voor het aanbieden
Als je op de rand van je bed zit dan wrijf je het even over je nek en schouders, dan lekker uitsmeren en beetje kneden. Dan gaan liggen en slapen maarquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef ymme het volgende:
Ik heb even een vraagje over sleepy head: Moet je deze daarwerkelijk voor het slapen gaan opsmeren? En wat doet die dan met je precies?(wat deed het bij die het al eens gebruikt hebben)
Werkt dat echt zo goed ja!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als je op de rand van je bed zit dan wrijf je het even over je nek en schouders, dan lekker uitsmeren en beetje kneden. Dan gaan liggen en slapen maarEcht geweldig, want ik slaap heel weinig, maar heb de laatste week toch wel dubbel zoveel geslapen als ik normaal deed
Het is een leuke/lekker verslavingquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:31 schreef tonks het volgende:
Morgen ga ik ook weer bestellen
Want alles is op
Gelukkig ben ik niet zo verslaafd als jullie
en die mensen maar denkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb echt 10 minuten met mijn neus boven de Rock Star gehangen en "hmm ooh hmm" gezucht.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb echt 10 minuten met mijn neus boven de Rock Star gehangen en "hmm ooh hmm" gezucht.
Ik weet niet of je het heb gezien, maar ik wil ook heeeeel erg graag een stuk temptation. 100 gram ofzo, als ie groter of kleiner uitvalt maakt dat me niet uit. Ik wil gewoon met appeltjes douchenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:50 schreef morgaine21 het volgende:
Ok, dan ga ik morgen wel even langs de lush, gewoon 100gr.?
Als er nog meer gegadigden zijn, hoor ik het graag![]()
Ja!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
is er een appeltjes zeep?
die lijkt me lekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |