Ben alleen vergeten, ambrosia op de foto te zettenquote:
quote:Description:
Temptation is our apple pie soap made with fresh, organic apple juice and spicy cinnamon leaf oil. Apples contain organic acids which are good for stimulating sedentary people. Picture this, ‘Adam, get up off your backside and come over here.’ ‘No, can’t be bothered.’ ‘Here, have an apple then.’ Temptation soap smells sharp, refreshing and spicy. Just wave it under someone’s nose when you want to tempt them into the shower with you.
Ik heb er ook wel wat voor over om daar een stukje van te krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef tonks het volgende:
Als het kan zou ik ook wel een stukje temptation van 100 gram willen.. is dat mogenlijk? en hoe duur word het ongeveer inclusief verzenden
Mijn zus vind hem helemaal geweldig ja..quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:26 schreef tonks het volgende:
Had nog een vraag of nog meer mensen Middle earth turns to rock gebruiken? ik vond em echt geweldig
Ik ben nog nooit in een lush winkel geweestquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Skaai het volgende:
ymme, ben je nou ooit al eens in een Lush winkel geweest?
Is het niet zonde om zomaar in de wilde weg via internet te bestellen, zonder dat je weet wat je eigenlijk besteld?
En ik verzeker je, de Lush winkels op zich zijn al heerlijk om alleen in rond te lopen
Ik weet niet precies wat ie kost maar ik neem aan dat het tussen de 3,95 en 4,95 per 100 gram zal zijn (dat kosten alle zepen toch zo'n beetje geloof ik) Verzend zal max 1,56 zijn (heb net ff op de tgp site gekeken) Ik zal er wel op moeten letten dat ze me platte stukken geven zodat het brievenbuspost is en geen pakket.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef tonks het volgende:
Als het kan zou ik ook wel een stukje temptation van 100 gram willen.. is dat mogenlijk? en hoe duur word het ongeveer inclusief verzenden
zou je dat dan voor mij willen meebrengen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ie kost maar ik neem aan dat het tussen de 3,95 en 4,95 per 100 gram zal zijn (dat kosten alle zepen toch zo'n beetje geloof ik) Verzend zal max 1,56 zijn (heb net ff op de tgp site gekeken) Ik zal er wel op moeten letten dat ze me platte stukken geven zodat het brievenbuspost is en geen pakket.
Ik wil ook wel een stukjequote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef morgaine21 het volgende:
Ik weet 100% zeker dat de temptation te koop is in de vestiging in Maastricht (heb ik speciaal naar uit gekeken)
Ik wil wel een paar stukken kopen en opsturen als mensen hem echt graag willen?
Oeh oeh oeh dat zou tof zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ie kost maar ik neem aan dat het tussen de 3,95 en 4,95 per 100 gram zal zijn (dat kosten alle zepen toch zo'n beetje geloof ik) Verzend zal max 1,56 zijn (heb net ff op de tgp site gekeken) Ik zal er wel op moeten letten dat ze me platte stukken geven zodat het brievenbuspost is en geen pakket.
* Funnie wil dan ook graag een plat stukje hebbenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik ook! Dan ben ik je eeuwig dankbaar!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:43 schreef morgaine21 het volgende:
Ik weet 100% zeker dat de temptation te koop is in de vestiging in Maastricht (heb ik speciaal naar uit gekeken)
Ik wil wel een paar stukken kopen en opsturen als mensen hem echt graag willen?
*noteert*quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:47 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ook! Dan ben ik je eeuwig dankbaar!
Ongeveer 70 euro. =) Eigenlijk vooral aan zeepjes, plus een massagebar en twee shampoobars. En dat in een week of drie tijd dan. Maar ik koop hoe dan ook veel cosmetica. Vorig jaar met de kerst was ik ook bijna 100 euro kwijt aan make-up bijv. dus het vliegt er toch wel uit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:12 schreef schatje het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie inmiddels uitgegeven aan Lush? Of willen jullie dat liever niet onder ogen zien?
In loop van tijd zo'n 80 -90 euro denk ik in een half jaar tijd (incl. meet). Maar dan heb ik ook de meeste van mijn verzorgingsproducten. Die ik dus nu niet meer koop. Sommige Lush-dingen gaan me te ver en zou ik nooit kopen, zoals bruisballen (een bad van omgerekend 11 gulden!!!) of shampoo van 12 euro per fles. Andere dingen vind ik juist voordelig zoals de shampoobars (doe ik driekwart jaar mee). De zeep is in gebruik niet echt veel duurder dan douchegel (dat gaat veel sneller op). De reinigingsproducten (Babyface dan) gaan ook lang mee, ik doe er nu al maanden mee. De moisturizer houdt het ook lang vol omdat je er weinig van nodig hebt (Celestial iig wel).quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:12 schreef schatje het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie inmiddels uitgegeven aan Lush? Of willen jullie dat liever niet onder ogen zien?
Heel veel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:12 schreef schatje het volgende:
Aiquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:19 schreef MUUS het volgende:
Auticia, Mirror Mirror Neck Cream schijnt naar Fever te ruiken.
Even ter info..
hijs fijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:48 schreef PeRi het volgende:
MissyMirjam ik heb post!
Het was een beetje geplet en het dekseltje zat los, maar verder is het heel. Dank je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |