Wordt je huid er wel zacht van? En ruikt ie ook lekker?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:55 schreef Funnie het volgende:
ikzelf moet er wennen aan King of Skin.
Ze had me geadviseerd die te gebruiken. Zoals ik normaal mijn baby olie gebruik.
Als je nog nat bent van het douchen dan insmeren. Maar het laat zich niet zo lekker onsmeren. Omdat het dus een blok is. Volgende keer doe ik het gewoon in de douche zelf. Is wat warmer en zal die makkelijker smelten denk ik. Net als de soft touch, ik heb altijd ijskoude kanden, en kan je wachten tot je een ons weegt. Maar het smelt niet. Ik heb hem nu op mijn beeldscherm liggen. is iets warm (in bakje!) en nu kan ik mijn handen er veel beter mee doen
Maar hij is en blijft lekker!
Hij ruikt meer naar banaan, wel een hele zachte geur. Maar misschien vind jij 'm enorm naar vanille ruiken. Er zitten in ieder geval wel zwarte spikkeltjes in, ik neem aan dat dat stukjes vanillestokje zijn. Ga vanmiddag maar even snuffelen, dan hoor ik ik het wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:55 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee dat kloptIk heb verder geen echte miskopen eigenlijk... Maar hij ruikt naar vanille? Ik ben gek op vanille
Misschien wel. Die rode wangen had ik gelijk de eerste keer al.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:00 schreef heaven7 het volgende:
Misschien moet je het minder vaak gebruiken, wellicht wordt nu de huid geactiveerd om meer talg te gaan produceren omdat je het te vaak "scrubt"?
Ik vind de geur erg ondefinieerbaar. Ik kan de vanille er niet zo snel in ruikenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:55 schreef jessie het volgende:
Gisterenavond mijn handen ingesmeerd met de sot touch die naar plastic poppen ruikt. En nu werd ik vanmorgen wakker en nu ruiken ze wel lekker naar vanille
Auticaa ruikt die bij jou de volgende dag ook pas naar vanille?
Ik denk dat ik me zo met karma ga douchen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef cloarie het volgende:
[..]
Hij ruikt meer naar banaan, wel een hele zachte geur. Maar misschien vind jij 'm enorm naar vanille ruiken. Er zitten in ieder geval wel zwarte spikkeltjes in, ik neem aan dat dat stukjes vanillestokje zijn. Ga vanmiddag maar even snuffelen, dan hoor ik ik het wel.
Heb je Rockstar al geprobeerd?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:10 schreef Funnie het volgende:
Als je huid droog en ruw aanvoelt sympathiseren we niet alleen met je, we kunnen het ons namelijk ook heel goed voorstellen. Hebben we er immers niet allemaal last van? Vooral in de winter als we veel kleding dragen, worden de oliën van ons huidoppervlak geabsorbeerd en krijgen we een droge huid. Daarom hebben we Sympathy for the Skin gemaakt met megaveel hydraterende amandeloliën, cacaoboter, verse organische bananen en een infusie van vanillestokjes. Dus hou nu maar op met medelijden te hebben voor je huid en bedek je lichaam met Sympathy for the Skin. Je medelijden zal snel veranderen in een adoratie voor je huid!
Ik heb gisteren toruwen de banana moon gebruikt. Onder de douche is hij lekkerder dan gewoon zo te ruiken. Ik rook daarna ook heel lekker. Inderdaad naar banaan schuimpjes.![]()
HeeerlijkIk hou van zoet volgens mij...
Sea Vegetable heeft een lekkere frisse geur!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Ripley het volgende:
Ik hou juist van niet zo zoet - vanille en banaan vind ik bijvoorbeeld geen lekkere geuren. Iemand een suggestie voor een lekkere zeep?
Ow, en welke massagebar raden jullie aan, aangezien vriendjelief erg dol is op massages
Karma!! Dat is mijn favoriet. Maar die vind je of heerlijk of smerig...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Ripley het volgende:
Ik hou juist van niet zo zoet - vanille en banaan vind ik bijvoorbeeld geen lekkere geuren. Iemand een suggestie voor een lekkere zeep?
Ow, en welke massagebar raden jullie aan, aangezien vriendjelief erg dol is op massages
Leuk he, dromen over Lushquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:20 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op de boot naar Engeland zat. En ik zag dat er op de boot een Lush én een B-shop was.![]()
![]()
En nu heb ik eigenlijk spijt dat ik niet meegegaan ben, want ik had best eens kunnen kijken of er geen grote stad in de buurt was met een Lush.
Hmm, zepen als Karma, Red Rooster, Demon in the Dark zijn niet zoet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Ripley het volgende:
Ik dacht dat het binnen 10 dagen nadat het geld is afgeschreven van je rekening, wordt bezorgd. Overdag ook volgens mij, en netjes in een doos verpakt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:25 schreef Fiorenza het volgende:
Wat zijn de ervaringen met via internet bestellen?
Hoe lang is de levertijd, wordt het overdag of savonds geleverd? is het netjes verpakt?
of stel ik nu weer een vraag die al 354 keer voorbij gekomen is ?
Uiteraardquote:
Misschien ben jij idd wel een Karma type.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Ripley het volgende:
Haha ik heb zelfs een keer over Lush gedroomd.. terwijl ik er nog nooit geweest ben!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef Sanne het volgende:
Skaai en Heaven7 zijn nu in fase twee beland!
Zij dromen nu ook over Lush.
We hebben er één die fase 1 heeft overgeslagen en direct naar fase 2 schiet!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:46 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Haha ik heb zelfs een keer over Lush gedroomd.. terwijl ik er nog nooit geweest ben!
Alleen maar door jullie topics![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Misschien ben jij idd wel een Karma type.
Moet je gewoon even proberen. You love it, or you hate it.
Ik ga wel met je mee
In fase drie ga je overwegen je goedbetaalde vaste baan op te zeggen voor een baantje bij Lush. Alleen al om die 50 procent korting te krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef PiperMaru het volgende:
En wat is dan fase 3???
Zaterdagmiddag doen? Voor we dat andere gaan doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]ben benieuwd naar karma nu
Die boxen vind ik ook wle aantrekkelijk btw
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
In fase drie ga je overwegen je goedbetaalde vaste baan op te zeggen voor een baantje bij Lush. Alleen al om die 50 procent korting te krijgen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
In fase drie ga je overwegen je goedbetaalde vaste baan op te zeggen voor een baantje bij Lush. Alleen al om die 50 procent korting te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |