Douche/badder jij nu ook meer met de Lush spullen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef mother-mother het volgende:
[afbeelding]
mijn tvptje
trouwens de helft van wat er op de foto staat is al op![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Douche/badder jij nu ook meer met de Lush spullen?
Ik betrap mezelf er op dat ik douchen veel leuker vind nu, was het eerst noodzakelijk kwaad, nu is het heerlijk
Ja dat had ik ook gelezen vandaar dat ik ook dacht en zei dat t 7 augustus niet kon. Is en weekend en koopzondag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:07 schreef E.T. het volgende:
Over die meeting.. Volgens mij heeft Sanne in het begin van de plannen voor de eerste meeting ergens gemeld (nadat ze 't in de winkel had gevraagd) dat weekend en koopavond niet konden..
10-01-2005.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef jessie het volgende:
Auticaa en Sannee jullie hebben toch ook candy fluff? Willen jullie is kijken wat voor datum er bij jullie op staat onder t potje.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen vandaar dat ik ook dacht en zei dat t 7 augustus niet kon. Is en weekend en koopzondag.
Auticaa en Sannee jullie hebben toch ook candy fluff? Willen jullie is kijken wat voor datum er bij jullie op staat onder t potje.
13-01-2005.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:43 schreef Auticia het volgende:
[..]
10-01-2005.
Zou het de verpakkingsdatum niet zijn? Poeder bederft toch niet zo snel!?
Medewerkerster of filiaalhoudster van Lush in Den Bosch heeft zich vandaag om 22:22 speciaal geregistreerd om reclame te maken. Ze had ook al een topic geopend die ik voor haar reactie in dit topic op slot had gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:45 schreef tonks het volgende:
Waarom was dat van tinkebell spam?
Staat nu op mijn bureau. Ik poeder zelfs mijn handen alleen voor de geurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |