Iemand vroeg weet ff neit meer wie over AOBS of dit nattig was. Bij mij ziet het er wat olieachtig uit. Ik vind t net een potje olijven, zo ruikt t ook.
Vandaag me gewassen met karma. Men ik stink de hele dag al
![]()
Wat blijft die lucht hangen zeg. Ik heb hem door 2en gezaagt anders past ie niet in me doosje
![]()
De andere helft ga ik voor de winter houden, vind t niet echt een zomerlucht, daar is het te zwaar voor. Maar lekker is die wel. Ik voel me net wandelende marmelade nu
![]()
Mijn dochter gewassen met ginger. Lekker, maar ruikt (ondanks dat t de duurste zeep is
![]()
) naar een gewoon zeepie. Kan niet op de naam komen, maar naar die zeepies die oma's altijd hebben, met van die bloempapiertjes eromheen
![]()
Zal die niet nog een keer kopen.
Mijn grootste favoriet is toch wel rockstar hoor.
Die ga ik op de meet zeker weer kopen.
Als er op de meet nou iemand is die rockstar niet lekker vind, maar die coco wel en ook een sweet stack wil, dan kunnen we een coco ruilen voor een rockstar
![]()
Mijn verlanglijstje voor de meet is:
King of skin (dat monstertje is heerlijk, ik doe het na t douchen nat maken en dan over mijn natte armen en benen, niet meer afdrogen......heerlijk!!!!!
Aquamarina
Celstial (monstertje is heerlijk, en t ruikt ook al naar vanille
![]()
)
Rockstar dus
En nog een massage bar
en nog een poeder.
(vroeger hadden ze bij de bodyshop een luchtje dat heette vanille, was ik ook zeg op, als ik dat ophad noemde ze me spekkie
![]()
)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!