abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2549983
3 seconden ingezoomed bij het publiek op Zandvoort racedagen.
  woensdag 19 december 2001 @ 22:11:55 #66
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_2550163
Ik ben ooit met mijn bandje te gast geweest bij Mike Starink's Call-TV. We hebben drie nummers gespeeld en zijn nog geïnterviewd. We waren ook vaak op de achtergrond zichtbaar.

Met dat bandje ben ik ook diverse malen op de lokale TV- en radiostations geweest.

Ook ben ik diverse malen bij Pinkpop op TV geweest. Ik sta nl. bijna altijd in de buurt van de geluidsmixer (dat torentje rechttegenover het podium). Daar staat ook altijd een camera en die filmt nogal eens het publiek dat er vlak voor staat.

What's the speed of Dark?
pi_2558105
Ik ben een keer bij de dag top 5 geweest van TMF (dat wist je nog niet he). En dat was niet leuk. Renée had me namelijk wat uitspraken weten te ontlokken die ik liever niet had gedaan....ik had er al spijt van toen ik had opgehangen. En ik had k.tcd's gekregen (club delicious en trance energy). Zo. Maar nu wil ik naar De Zwakste Schakel! (alsof mij dat lukt als puber)
pi_2566779
Ik heb in de kast gezeten toen ik 11 was. ACHTERWERK in de kast dus..... en ik heb een keer bij Catherine Keyl in het publiek gezeten.
Her name was Lola, she was a showgirl..........
  vrijdag 21 december 2001 @ 12:06:14 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2566927
quote:
Op woensdag 19 december 2001 18:14 schreef SEMTEX het volgende:
Net als Zwaaihaai in de Rijdende Rechter (in he publiek nog wel.... )
haaibaai dus
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2569145
Met tour de France meerdere keren op Tv (Duidelijk) geweest
1 keer zelfs meer dan 5 seconde ingezoomd

verder een keer op jeugdjournaal gingen ze me interviewen op de ijsbaan over jeugdschaatsopleiding

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zaterdag 22 december 2001 @ 15:10:19 #71
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_2577998
* BlaatschaaP has been in a film!
ik heb in "De vlinder tilt de kat op" gespeeld

ik was figurant

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: