Tja. Ik denk dat het heel vaak komt waar je vandaan komt, wat ze thuis drinken en wat je vrienden bijvoorbeeld drinken. Later begin je pas iets meer smaak te ontwikkelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oké, het is juist mijn favoriete pilsje
volgende keer...
Amstel
Ja, dat denk ik ook, alhoewel ik Dommelsch, wat ook niet ver van hier vandaan komt, een der vieste biertjes vind.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tja. Ik denk dat het heel vaak komt waar je vandaan komt, wat ze thuis drinken en wat je vrienden bijvoorbeeld drinken. Later begin je pas iets meer smaak te ontwikkelen.
Zo drinken de mensen in het zuiden veel meer Bavaria, terwijl ze het in de randstad vaak meuk vinden en liever Heineken of Amstel hebben. In de achterhoek enzo zit bijna iedereen aan het grolsch, etc.
Mijn vader drinkt veel warsteiner terwijl ik veel liever Dommelsch heb. Behoorlijke tegenstellingquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tja. Ik denk dat het heel vaak komt waar je vandaan komt, wat ze thuis drinken en wat je vrienden bijvoorbeeld drinken. Later begin je pas iets meer smaak te ontwikkelen.
Zo drinken de mensen in het zuiden veel meer Bavaria, terwijl ze het in de randstad vaak meuk vinden en liever Heineken of Amstel hebben. In de achterhoek enzo zit bijna iedereen aan het grolsch, etc.
Ik lust het meeste bier wel, maar dat is meer omdat ik vaak verschillende soorten drink. Thuis hadden we altijd HJ, totdat ik af en toe een kratje Heineken mee nam. Nu koopt mijn vader meestal Heineken of HJ. Amstel drink ik eigenlijk altijd in de kantine en in een kroeg in Amsterdam waar iedere week kom. Grolsch luste ik vroeger niet, maar ben ik meer gaan drinken. Onder andere bij een foute zuipschuur met 2 liter voor ¤ 5 en bij Ajax.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, alhoewel ik Dommelsch, wat ook niet ver van hier vandaan komt, een der vieste biertjes vind.
en trouwens datachter Amstel was niet bedoelt als verbazing, maar meer als vraag of dat je lievelingsbier was. Ik had toen jouw reactie er boven nog niet gezien.
Mij maakt het ook niet echt uit welk bier ik drink, vooral niet wanneer ik er al een paar op heb.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik lust het meeste bier wel, maar dat is meer omdat ik vaak verschillende soorten drink. Thuis hadden we altijd HJ, totdat ik af en toe een kratje Heineken mee nam. Nu koopt mijn vader meestal Heineken of HJ. Amstel drink ik eigenlijk altijd in de kantine en in een kroeg in Amsterdam waar iedere week kom. Grolsch luste ik vroeger niet, maar ben ik meer gaan drinken. Onder andere bij een foute zuipschuur met 2 liter voor ¤ 5 en bij Ajax.
Dommelsch vind ik ook wel lekker, Jupiler ook.
Zomers zijn het wat meer de speicalere biertjes als Palm (altijd goed), witbier, Duvel, en Corona
. Bavaria vind ik eigenlijk iets te zoet, maar het begint te wennen
.
Amen.
Gulpener is best te doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:39 schreef Maquiladora het volgende:
Ik drink het liefst witbier
Gulpener is trouwens te goor om te zuipen
Weet je nog wat je zondag dronk?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef Bananenman het volgende:
Overigens is Palm dan wel weer zwaar okay
Man van Gulpener ben ik een keer ziek geweest zegquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gulpener is best te doen, Korenwolf ook trouwens
.
Wat hebben we nog meer in Nederland? O ja het AH huismerk. Daar heb ik echt koppijn van gekregen
Dat drinkt mijn vader altijd omdat het zo goedkoop isquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef JaWi het volgende:
Leffe is ook goed ja.
En je moet eens langs de Aldi gaan. Duits bier, Schültenbrau.
0,37 cent voor een halve liter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |