abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27749638
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

oké, het is juist mijn favoriete pilsje

volgende keer...

Amstel
Tja. Ik denk dat het heel vaak komt waar je vandaan komt, wat ze thuis drinken en wat je vrienden bijvoorbeeld drinken. Later begin je pas iets meer smaak te ontwikkelen.
Zo drinken de mensen in het zuiden veel meer Bavaria, terwijl ze het in de randstad vaak meuk vinden en liever Heineken of Amstel hebben. In de achterhoek enzo zit bijna iedereen aan het grolsch, etc .
slettebak [@] gmail.com
pi_27749673
JARI

M'n jeugdheld
pi_27749688
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:31 schreef JaWi het volgende:

[..]

Tja. Ik denk dat het heel vaak komt waar je vandaan komt, wat ze thuis drinken en wat je vrienden bijvoorbeeld drinken. Later begin je pas iets meer smaak te ontwikkelen.
Zo drinken de mensen in het zuiden veel meer Bavaria, terwijl ze het in de randstad vaak meuk vinden en liever Heineken of Amstel hebben. In de achterhoek enzo zit bijna iedereen aan het grolsch, etc .
Ja, dat denk ik ook, alhoewel ik Dommelsch, wat ook niet ver van hier vandaan komt, een der vieste biertjes vind.

en trouwens dat achter Amstel was niet bedoelt als verbazing, maar meer als vraag of dat je lievelingsbier was. Ik had toen jouw reactie er boven nog niet gezien.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:34:07 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27749704
Ik zit al jaren aan de Hertog Jan en de Jupiler.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27749712
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:31 schreef JaWi het volgende:

[..]

Mijn vader drinkt veel warsteiner terwijl ik veel liever Dommelsch heb. Behoorlijke tegenstelling

Grolsch is ook lekker en Heineken gaat ook nog wel, maar Amstel!? Echt nooit .

Offuh HJ
pi_27749730
Sodemieter op trouwens met al die provinciale bieren
pi_27749806
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:36 schreef TerroRobbie het volgende:
5-1 Tsjechie
4x Koller
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_27749810
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook, alhoewel ik Dommelsch, wat ook niet ver van hier vandaan komt, een der vieste biertjes vind.

en trouwens dat achter Amstel was niet bedoelt als verbazing, maar meer als vraag of dat je lievelingsbier was. Ik had toen jouw reactie er boven nog niet gezien.
Ik lust het meeste bier wel, maar dat is meer omdat ik vaak verschillende soorten drink. Thuis hadden we altijd HJ, totdat ik af en toe een kratje Heineken mee nam. Nu koopt mijn vader meestal Heineken of HJ. Amstel drink ik eigenlijk altijd in de kantine en in een kroeg in Amsterdam waar iedere week kom. Grolsch luste ik vroeger niet, maar ben ik meer gaan drinken. Onder andere bij een foute zuipschuur met 2 liter voor ¤ 5 en bij Ajax.
Dommelsch vind ik ook wel lekker, Jupiler ook .
Zomers zijn het wat meer de speicalere biertjes als Palm (altijd goed), witbier, Duvel , en Corona . Bavaria vind ik eigenlijk iets te zoet, maar het begint te wennen .

Amen .
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:39:06 #62
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27749839
Ik drink het liefst witbier

Gulpener is trouwens te goor om te zuipen
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_27749873
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:
Jupiler

Palm (altijd goed),, Duvel
België heeft inderdaad heerlijke bieren
pi_27749881
Overigens is Palm dan wel weer zwaar okay
pi_27749888
Hoegaarden is wel mijn favoriet. Heineken en Jupiler is ook wel ok.

Oranjeboom en Bavaria ronduit ranzig.
pi_27749893
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik lust het meeste bier wel, maar dat is meer omdat ik vaak verschillende soorten drink. Thuis hadden we altijd HJ, totdat ik af en toe een kratje Heineken mee nam. Nu koopt mijn vader meestal Heineken of HJ. Amstel drink ik eigenlijk altijd in de kantine en in een kroeg in Amsterdam waar iedere week kom. Grolsch luste ik vroeger niet, maar ben ik meer gaan drinken. Onder andere bij een foute zuipschuur met 2 liter voor ¤ 5 en bij Ajax.
Dommelsch vind ik ook wel lekker, Jupiler ook .
Zomers zijn het wat meer de speicalere biertjes als Palm (altijd goed), witbier, Duvel , en Corona . Bavaria vind ik eigenlijk iets te zoet, maar het begint te wennen .

Amen .
Mij maakt het ook niet echt uit welk bier ik drink, vooral niet wanneer ik er al een paar op heb.

Palm is zeker lekker en ik drink ook wel eens Leffe Blond, ook heerlijk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_27749902
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:39 schreef Maquiladora het volgende:
Ik drink het liefst witbier

Gulpener is trouwens te goor om te zuipen
Gulpener is best te doen , Korenwolf ook trouwens .

Wat hebben we nog meer in Nederland? O ja het AH huismerk . Daar heb ik echt koppijn van gekregen
pi_27749903
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef Bananenman het volgende:
Overigens is Palm dan wel weer zwaar okay
Weet je nog wat je zondag dronk?
slettebak [@] gmail.com
pi_27749912
Waar komen trouwens die Oranjeboom kroegen vandaan of ligt dat gewoon weer aan Hellevoet?
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:41:39 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27749918
Ex-collega van mij was een tijdje directeur van Alfa in Limburg, dat heb ik ook nog een tijdje gedronken, maar dat met natuurlijk bronwater gebrouwens goedje smaakte mij niet lekker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_27749921
Leffe is ook goed ja.
En je moet eens langs de Aldi gaan. Duits bier, Schültenbrau .
0,37 cent voor een halve liter. Uit Duitsland is ook Paulaner erg lekker !
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:41:52 #72
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27749923
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef VoreG het volgende:

[..]

Gulpener is best te doen , Korenwolf ook trouwens .

Wat hebben we nog meer in Nederland? O ja het AH huismerk . Daar heb ik echt koppijn van gekregen
Man van Gulpener ben ik een keer ziek geweest zeg

9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_27749947
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef JaWi het volgende:
Leffe is ook goed ja.
En je moet eens langs de Aldi gaan. Duits bier, Schültenbrau .
0,37 cent voor een halve liter.
Dat drinkt mijn vader altijd omdat het zo goedkoop is

Staan 5 trays van in de schuur opgestapeld
pi_27749964
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef JaWi het volgende:

[..]

Weet je nog wat je zondag dronk?
Nee, ik was stoned.

woensdag 8 juni 2005 @ 18:43:30 #75
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27749970
Goede avond iedereen!!
Zo weer fijn een vertraging opgelopen met de trein...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')