Als je slechte games lang ontwikkeld is dat vaak wel slacht ja. Als je goede games meer tijd geeft is dat vaak alleen maar beter.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een langere ontwikkeltijd maakt games in negen van de tien gevallen namelijk niet beter.
Hier ben ik het dus absoluut niet mee eens. Een lange ontwikkeltijd betekent bijna altijd dat je game achter gaat lopen op het gebied van graphics en geluid. Daarnaast heeft je concurrentie in die lange tijd dat jij nodig had een hele hoop verbeteringen aangebracht in het genre waar dat spel moet uitkomen en zal jou spel bij de release vaak erg gedateerd aan voelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je slechte games lang ontwikkeld is dat vaak wel slacht ja. Als je goede games meer tijd geeft is dat vaak alleen maar beter.
Het is net als je jenever drinkt. Het blijft niet te zuipen. Maar pak je een wiskey die al wat langer staat dan bedank je de makers toch echt even
En zelda komt als zelda komt
Ocarina of Time is toch ook 5 jaar in ontwikkeling geweest?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus absoluut niet mee eens. Een lange ontwikkeltijd betekent bijna altijd dat je game achter gaat lopen op het gebied van graphics en geluid. Daarnaast heeft je concurrentie in die lange tijd dat jij nodig had een hele hoop verbeteringen aangebracht in het genre waar dat spel moet uitkomen en zal jou spel bij de release vaak erg gedateerd aan voelen.
Noem trouwens eens een paar games die een hele lange ontwikkeltijd hebben gehad en echt super waren. Je zult niet zo heel ver komen
Is verder nog weinig over bekendquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik neem dat Gannon weer de eindbaas is?
Ik vond het zo verfrissend dat het verhaal van Majora's Mask eindelijk een keer niet om een Princess Zelda en Gannon ging.
Hoe bedoel je "ook voor de Revolution is?". Als je denkt dat het een exclusive word heb je het zeker mis, als je denkt dat er features inkomen voor de Revolution heb je het goedquote:Op zondag 19 februari 2006 10:34 schreef Thomper het volgende:
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is?
ik wil SSB, Mario en Metroid spelen met Rev launchquote:Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef Oksel het volgende:
Mooi kut. Ik hoop dat de graphics geen GC graphics zijn..
Wel goede launchgame. Dikke hit, gegarandeerd..
dat zou echt een top launch zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ik wil SSB, Mario en Metroid spelen met Rev launch
Celda 2?quote:I'm not trying to tease anyone, I'm just saying the reason why nothing is being shown is because an AWFUL LOT of work has gone in since we all saw screens last year and when NCL finally decides to show it you'll see what I mean.
As for us having new stuff, we're STILL waiting for NCL to give the green light and deadline is fast approaching. At this stage I'm going to ere on safe side and say it's looking doubtful we'll be able to print anyting in issue 2 either
Juist ja! Dat zeg ik ook altijd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben pro-schijfjes wisselen.
Het voelt altijd wel een beetje als een prestatie..
FPS met revo controller.quote:
Je kunt het gewoon spelen op de Revolution, maar hij komt voor de Gamecube. Ze zijn al jaren bezig het spel voor de GC te ontwikkelen, dan stappen ze niet ineens over op een heel andere besturing hè. Er zullen vast wel extra Revo-functies komen, daarentegen.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:34 schreef Thomper het volgende:
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is?
Jongen toch, wat zonde!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn Cube nog wel Zelda kan lezen aangezien hij straks 2 jaar niks anders heeft gedaan dan stof opvangen
Ik heb geen cube, maar ik zou het ook alleen kopen voor die zelda spellen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn Cube nog wel Zelda kan lezen aangezien hij straks 2 jaar niks anders heeft gedaan dan stof opvangen
You sir... do not have friends.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef HomerJ het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
De subtiele reclamecampagne van Nintendo gslaat door...
[afbeelding] [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |