quote:
Op zaterdag 18 juni 2005  06:12 schreef Tiesemans het volgende:[..]
Genoteerd.
De Heilige Geest zal mij oordelen of wat ik doe gewenst is of niet.
Ik zoek mijn gelijk niet bij ongelovigen, ik betuig nogmaals van de Here God welk mij overtuigd heeft.
Dat ik daarvoor te verduren heb... tja wanneer is het anders geweest ?
Het is een kleine prijs voor de Heerlijkheid welk ik op deze wijze beding.
Vergeet niet Paulus was een verbeten Christenvervolger hoezeer dat ik dus geeërd ben door zijn inkeer en oprechtheid in het betuigen van God's Woord.

Ik wil mijzelf niet durven plaatsen op de positie van Paulus, niet dat ik nu beweer dat jij dat doet, maar snap je mijn punt ??
quote:
En zoals jij zegt beste Patrick ... "een eigen verstaan geven aan de Bijbel"
Ik vraag jou, noem mij een van zulke handelingen.
 Als je goed leest, zie je denk ik wel wat ik daarmee bedoel, de mensen die buiten de schriftuur van de Bijbel om hun eigen interpretaties aangaan....geven een eigen verstaan van de Bijbel.
Denk dat je je onnodig aangesproken voelt
quote:
Waarbij jij oprecht ervaart dat de Heilige Geest jou bevestigd dat ik op eigen titel spreek.
Ik zou niet durven,, jij weet vast wel wat de prijs is die iemand betaald voor zulk een overtreding...
 zie vorig antwoord..........met notitie; spreken is zilver, zwijgen is goud. Ook de Messias weersprak zijn beschuldigers niet toen Hij voorgeleid werd als Lam naar de slachtbank.
quote:
Kortom dank voor je reactie.
En laat mij vooral weten waarom jij bent gestopt om te betuigen van Here God's Woord uit de Bijbel en de Heere Jezus Christus onze verlosser.
 Omdat je voor je het weet, als goedbedoelend Christen meer schade doet dan goed. Daar moet je voor waken.
Grt, Pat

Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........