Nouja, met de trein is het iig goedkoper. Een enkeltje Novi Sad vanaf Arnhem is 105 euro iig.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:07 schreef boskov het volgende:
kijk bijvoorbeeld op eurolines.nl. Ik ben bang dat op korte termijn een retourtje met de bus toch ook wel 150 euro zal kosten.
Overigens is dit jaar een toplineup op exit.
dan is het niet goedkoperquote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef armpitje_ het volgende:
[..]
Nouja, met de trein is het iig goedkoper. Een enkeltje Novi Sad vanaf Arnhem is 105 euro iig.
Nouja jammer dat je geen plek meer hebt in de auto hehe...
Ja, lijkt me echt tof Exit![]()
HET IS 105 EURO MET EUROLINESquote:Op maandag 13 juni 2005 23:27 schreef boskov het volgende:
[..]
dan is het niet goedkoper
Overigens, wat wel gaaf is, is dat de bezoekers in het park in het centrum (niet het grootste park, maar een kleinere) mogen kamperen.![]()
quote:[b]Op vrijdag 17 juni 2005 21:05 schreef desaparacido het volgende:[/b
Oh, en als iemand je rakija of sljivovica aanbiedt, niet proeven of sippen, gewoon in één slok achterover slaan. Dat bespaart je een weggeschroeide tong en zorgt ervoor dat je erbij hoort
Treinreis naar Oostenrijk: 2e persoon voor half geld (120 eur maar)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:42 schreef armpitje_ het volgende:
Schopje...
Gaat er niemand rond die datum naar Servië, of bijvoorbeeld Kroatië, Slovenië.... desnoods Oostenrijk...
Weet niemand iets over vliegreizen of treinreizen naar Serivië???
Ik zou zeggen, kom maar eens bij me langs, ik heb hier overheeeeeeeeerlijke Kru¨evac staanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:41 schreef boskov het volgende:
[..]
![]()
Ik raad je aan om rakija dus gewoon te weigeren. Behalve als je echt weet dat iemand er moeite voor heeft gedaan. Want het meeste is een soort kruising tussen slootwater en pure alcohol. Niet te zuipen die troep
dank voor het aanbod, maar ik heb hier ook meer dan zat staan, en de rakija (al dan gekocht of gekregen (lees gemaakt niet gekocht)) wordt hier niet als drank gebruiktquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:51 schreef desaparacido het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom maar eens bij me langs, ik heb hier overheeeeeeeeerlijke Kru¨evac staan
Dat jij nou het portret van Ante Pavlovic aan je muur hebt hangen, maar je hoeft je xenofobe gedachtengoed niet op andere mensen te projecteren. Zoals eerder is gezegd is Exit een internationaal festival en is Servië, m.n. de Vojvodina een heel ander verhaal wat betreft wrokkige gevoelens. Srbijanci (de Serviërs in Servië zelf) hebben heel weinig van de oorlog meegemaakt, ik denk dat je in de war bent met Bosnische Serviërs. En zelfs wij hebben geen problemen met reizen door Kroatië hoor, ook niet tijdens de oorlog. Levens op het spel zetten? Dan had ik al twintig keer bijna dood moeten zijn.quote:geen idee welke Serv er zo maar even zijn leven op het spel gaat zetten om jullie naar Split te brengen, net zomin als de kans dat je in Novi Sad een Kroaat vindt die het festival bezoekt (beetje cynisch stukje ik weet het, maar je kunt maar gewaarschuwd zijn).
quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:47 schreef desaparacido het volgende:
Dat jij nou het portret van Ante Pavlovic aan je muur hebt hangen,
Pardon? En dat baseer je op die paar regels, los van het feit dat het niet waar isquote:maar je hoeft je xenofobe gedachtengoed niet op andere mensen te projecteren.
Ik zei toch dat het een cynisch stukje wasquote:Zoals eerder is gezegd is Exit een internationaal festival en is Servië, m.n. de Vojvodina een heel ander verhaal wat betreft wrokkige gevoelens. Srbijanci (de Serviërs in Servië zelf) hebben heel weinig van de oorlog meegemaakt, ik denk dat je in de war bent met Bosnische Serviërs. En zelfs wij hebben geen problemen met reizen door Kroatië hoor, ook niet tijdens de oorlog. Levens op het spel zetten? Dan had ik al twintig keer bijna dood moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |