ey trek je nix aan van die vieze ignorant asses die geen realistisch beeld vd wereld hebben .quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef superbezo het volgende:
Trouwens, heb ik eerst het verhaal ff in word getypt om hier en daar het verhaal wat in te korten, anders wordt het verhaal te lang. Don't like it, fok off.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:24 schreef Salvad0R het volgende:
djenneke
get your head out your ass please.
de politie volgt feiten... geen gevoelens.
Wie weet heeft de TS dit verhaal eerst ff in Word ingetikt... en daarna hier gekopieerd.
je doet net of de TS minderwaardig is... dat vind ik echt een smerige eigenschap.
Tja, als ik toen had geweten waar ik aan was begonnen had ik het natuurlijk nooit gedaan, maar dat geld voor zo veel dingen in het leven. Je moet zeg maar eerst een paar keer op je bek gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:25 schreef ssebass het volgende:
Raar is dat dit soort zaken bij de politie meestal op de grote stapel komen voor een redelijke tijd. Aangezien de meeste van dit soort meldingen nep is, wat dus ook hier het geval is. Ik vind het vreemd dat ze hier zoveel werk van maken zonder enig bewijs.
Als ik jou was zou ik wel wat meer moeite doen om aan te tonen dat hier sprake is van smaad. Heb je die voicemails van haar nog. Ik zou die gewoon op een of andere manier opnemen en zo bewijzen dat zij jou belt en niet andersom. Dan heb jij bewijs en zij niet. Overigens kun je ook wel even duiden op die indirecte bedreiging. Als die politie het weigert ga je naar een ander politie kantoor. Ik zou niet stoppen voordat je je gelijk hebt.
Btw wat moet je met zo'n gek?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef superbezo het volgende:
Trouwens, heb ik eerst het verhaal ff in word getypt om hier en daar het verhaal wat in te korten, anders wordt het verhaal te lang. Don't like it, fok off.![]()
Ik krijg dus lekker schijnbaar wel codes vanuit word.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
dus ze gaan wel uit van de nonsens (even ervan uitgaande dat het allemaal waar is
) van meneers ex... zonder iets te checken.... maar als ze zien dat meneer papa van ex met een geweer langs komen is dat prima.... jap, lijkt me logisch...
vanuit word krijg je die codes niet lieverd...
ik doe niet alsof meneer minderwaardig is, ik constateer slechts dat zijn verhaal ofwel onwaar is, ofwel dat meneer dom is. Dom is niet minderwaardig hoor, het is gewoon slechts dom...
en mijn hoofd zit zo prima, ik heb dan ook een zeer comfortable ass...![]()
Dus omdat ze er goed uitziet mag ze zo raar doen? Doe ff normaal gek!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef superbezo het volgende:
[..]
Tja, als ik toen had geweten waar ik aan was begonnen had ik het natuurlijk nooit gedaan, maar dat geld voor zo veel dingen in het leven. Je moet zeg maar eerst een paar keer op je bek gaan.
En tja, het is nou eenmaal een mooi meisje, ze staat niets voor niets ingeschreven bij meerdere modellenbureau's. En daarnaast voel ik wel degelijk wat voor haar, alleen jammer dat die slechte eigenschappen de overhand hebben.![]()
In dat geval: Jij bent speciaal op fok... bij deze: gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef superbezo het volgende:
[..]
Ik krijg dus lekker schijnbaar wel codes vanuit word.![]()
En als je dat niet wil geloven, dan rot je toch lekker op uit dit topic.![]()
als jij nou eens op zoek gaat naar 'n ander topic ... waarin je mensen dom kan gaan vinden?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
dus ze gaan wel uit van de nonsens (even ervan uitgaande dat het allemaal waar is
) van meneers ex... zonder iets te checken.... maar als ze zien dat meneer van ex met een geweer langs komen is dat prima.... jap, lijkt me logisch...
vanuit word krijg je die codes niet lieverd...
ik doe niet alsof meneer minderwaardig is, ik constateer slechts dat zijn verhaal ofwel onwaar is, ofwel dat meneer dom is. Dom is niet minderwaardig hoor, het is gewoon slechts dom...
en mijn hoofd zit zo prima, ik heb dan ook een zeer comfortable ass...![]()
Volgens mij is dit een vrij forum, en mag ik hier best mijn mening over geven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
als jij nou eens op zoek gaat naar 'n ander topic ... waarin je mensen dom kan gaan vinden?
Hier heb je nl. geen fuck te zoeken met je arrogante gezeik .
Als ik een politieagent was, en er kwam een vader bij me die me kwam vertellen dat zijn dochter naakt op het internet te vinden is... en dat hij diegene die dat heeft geflikt wel kan schieten... dan vind ik dat Logisch.
Ik zou hetzelfde hebben, als ik de vader was.
Dat betekent niet dat de politie niet heeft gezegd dat die vader dat niet moet gaan doen, ze hebben het de TS vermeld in de hoop dat er wat vaart achter het onderzoek blijft.
Ga alsjeblieft in een ander topic uit de hoogte doen.. okay ?
Ho, ho, ik zeg niet dat omdat ze er mooi uit ziet ze zo raar mag doen. Helaas kan ik niet al mijn gevoelens al zou ik het nog zo graag willen uit zetten. Neemt niet weg dat ik niets meer met haar te maken hoef te hebben. Ik hoef verder ook niets meer met haar, en zoek ook helemaal geen contact meer mee. Al een tijdje niet meer dus. Maar ja, als ze met de politie op de proppe komt, dan laat ik het natuurlijk niet zomaar daar bij zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus omdat ze er goed uitziet mag ze zo raar doen? Doe ff normaal gek!
Jammer van die slechte eigenschappen? Man, doe je ogen eens open, dat wijf is getikt! Dump dr nou, wees er klaar mee, ga weg, zoek een ander, maar GA NIET NOGMAALS dit proberen te redden!
Ik blijf erbij; ik vind jou net zo`n dramaqueen als zij; je geilt op haar problemen en je probeert haar ridder op het witte paard te zijn......geloof me nou, dat moet je niet willen!
je leest niet eens he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een vrij forum, en mag ik hier best mijn mening over geven.
Ik denk dat de politie toch eerst een onderzoek instelt, voordat ze beginnen te dreigen over de telefoon, but hey, call me crazy...
nee, ik blijf nog even denk ik...![]()
Thank U Salvad0R. U understand me!quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef Salvad0R het volgende:
Bitch .
Schijnbaar niet dus, anders was ik niet gebeld, he? Waarschijnlijk is deze agent dus buiten z'n boekje gegaan, en hangt er dankzij mijn klachtenformulier nu een waarschuwing, of zelfs ontslag boven het hoofd van deze agent.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie toch eerst een onderzoek instelt, voordat ze beginnen te dreigen over de telefoon, but hey, call me crazy...
Verwar je mening geven niet met het beledigen van mensen, want die verwarring wordt wel vaker gemaakt. Als je iemand dom vindt, hoe dat dan lekker voor je, of reageer er niet op, maar ga niet zo nutteloos lopen blaten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er staat dat die agent een voicemail berichtje had ingesproken met iets van: dat er anders hele enge dingen gaan gebeuren...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
je leest niet eens he?
Er staat dat de TS de politie heeft teruggebeld, waarna hij de betreffende agent aan de telefoon heeft gehad.
Dringt het al een beetje tot je door?
Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen hoor, maar geef toe je acties waren niet bijster slim.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:41 schreef superbezo het volgende:
[..]
Verwar je mening geven niet met het beledigen van mensen, want die verwarring wordt wel vaker gemaakt. Als je iemand dom vindt, hoe dat dan lekker voor je, of reageer er niet op, maar ga niet zo nutteloos lopen blaten.![]()
Dat kan toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er staat dat die agent een voicemail berichtje had ingesproken met iets van: dat er anders hele enge dingen gaan gebeuren...
dringt het al een beetje door?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |