Als je graag wilt dat je fiets niet gestolen wordt..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan toch niet fietsen naar het station (in de stad, een uur fietsen) en daar mn fiets tot maandag laten staan!
Ben jij ook een beetje vlieft op KD?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef haagse_elfje het volgende:
oooeeehhh mooie vrouw op mijn scherm
ach kind ik heb met je te doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik kreeg plots een leven![]()
Druk, feestjes, vriendin, 6 boeken over de Iraanse revolutie lezen (nog 3 te gaan)...
En het eind is pas over 2 weken in zicht![]()
Ik weet dus echt even niet hoe ik naar de stad moet dus. Mama moet werken. Dan moet ik óf heel vroeg weg, of héél laat pas.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je graag wilt dat je fiets niet gestolen wordt..
Ja, k heb het echt heeel zwaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef haagse_elfje het volgende:
ach kind ik heb met je te doen
Als de jurk niet mooi zit, is zij ook niet mooi. ik probeer netjes te blijven heh!.quote:
Niet mooiquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als de jurk niet mooi zit, is zij ook niet mooi. ik probeer netjes te blijven heh!.
Je wordt geen lerares GS meerquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ik zie het...ik ga fijn van opleiding wisselen dus ik hoef nu helemaal niets te doen, ik heb gewoon vakantie
Sommigen hebben het inderdaad beter voor elkaar. Beviel HBO-geschiedenis niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ik zie het...ik ga fijn van opleiding wisselen dus ik hoef nu helemaal niets te doen, ik heb gewoon vakantie
Ik heb ook vakantiequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:
Kom ik nu in je FoBo, met deze meesterlijke opmerkingquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:56 schreef Sventastic het volgende:
Een dag zonder Bupatih, is een dag niet geleefd
Daten dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil jou wel eens zien als je 40(!) bent [afbeelding]
nope voorlopig niet want het elfje heeft haar zinnen op iets anders gezetquote:
Ik al bijna twee jaar mênquote:
Ik zat er echt aan te denkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom ik nu in je FoBo, met deze meesterlijke opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |