Oké PeeRquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Buup trouwens een belachelijke afkorting. Veel te lang. Het wordt voortaan Bu, Bu.
Omdat ik em bij HetNet heb gereserveerd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom linkt www.svensational.nl dan door naar HetNet?
Okay.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik em bij HetNet heb gereserveerd.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef PeRi het volgende:
De RET staakt donderdag 9 juni van 10:00 - 14:00 uur.
BVO!! MB! Wie er nog meer reist hier in Rotterdam! De metro, tram en bus rijdt dus niet dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En waarom wou je weten hoe ik dat met Australie had geregeld???quote:
Wie dacht je dat het was trouwensquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, lulom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was aan het speurneuzen. Maar het was zo verdacht toen je ineens weg wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
En waarom wou je weten hoe ik dat met Australie had geregeld???
Dat gaat dus niet altijd opquote:
Ik had werkelijk geen ideequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie dacht je dat het was trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Juist nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was aan het speurneuzen. Maar het was zo verdacht toen je ineens weg wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ha, je bent makkelijk om de tuin te leiden dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had werkelijk geen ideeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was ook mijn bedoeling om jullie te laten denken dat ik Sven niet wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:15 schreef PeRi het volgende:
Ja op irc wel dus. We dachten dat je iemand anders was. VAndaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is geen minuut voorbij gegaan dat ik niet aan je heb gedachtquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:15 schreef The_Langolier het volgende:
Ik was keilang weg! Maar niemand merkt dat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wellus! Waar was je!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:15 schreef The_Langolier het volgende:
Ik was keilang weg! Maar niemand merkt dat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verdomme, kon je er niet nog meer linkjes in proppenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:15 schreef Bupatih het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Jaaaaaaa!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Want?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet altijd opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Er is geen minuut voorbij gegaan dat ik niet aan je heb gedachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was maar een garpjequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Weet ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die blijft leukquote:
Ik kan toch niet fietsen naar het station (in de stad, een uur fietsen) en daar mn fiets tot maandag laten staan!quote:
Ja en?quote:
Neequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Verdomme, kon je er niet nog meer linkjes in proppenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kreeg plots een levenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef PeRi het volgende:
Wellus! Waar was je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop