Ik weet hetquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:59 schreef Bupatih het volgende:
Nieuwe weblog-layoutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:01 schreef PeRi het volgende:
HA! De mijnes ook!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja, ik moet je nog wat vertellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je maar quotenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:02 schreef PeRi het volgende:
Ho sven, waarom ga je er weer tussen hangen!
Nee, maar ik welquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik iets stouts gedaan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:03 schreef PeRi het volgende:
Hübschen.
Nee, dat weet ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar ik welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had heul geen kortsluiting in Australiëom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hihiquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat weet ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde even iemand uit de tent lokken....
Maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan was jij dus de échte Sven gisteren?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beev is pas een belachelijke afkorting. Het is niet eens een afkortingquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Buup trouwens een belachelijke afkorting. Veel te lang. Het wordt voortaan Bu, Bu.
Dus daarom vroeg je dat gisterquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef PeRi het volgende:
Dan kan Sven me vast wel iets vertellen over zijn ervaringen met X24all.
Whehe, lulquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
Mij typfoutje was geniaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Svensatioal ipv SvensationalJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom linkt www.svensational.nl dan door naar HetNet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus daarom vroeg je dat gisterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog geen problemen mee gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oké PeeRquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:06 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Buup trouwens een belachelijke afkorting. Veel te lang. Het wordt voortaan Bu, Bu.
Omdat ik em bij HetNet heb gereserveerd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom linkt www.svensational.nl dan door naar HetNet?
Okay.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik em bij HetNet heb gereserveerd.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef PeRi het volgende:
De RET staakt donderdag 9 juni van 10:00 - 14:00 uur.
BVO!! MB! Wie er nog meer reist hier in Rotterdam! De metro, tram en bus rijdt dus niet dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop