Als je graag wilt dat je fiets niet gestolen wordt..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan toch niet fietsen naar het station (in de stad, een uur fietsen) en daar mn fiets tot maandag laten staan!
Ben jij ook een beetje vlieft op KD?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef haagse_elfje het volgende:
oooeeehhh mooie vrouw op mijn scherm
ach kind ik heb met je te doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik kreeg plots een leven![]()
Druk, feestjes, vriendin, 6 boeken over de Iraanse revolutie lezen (nog 3 te gaan)...
En het eind is pas over 2 weken in zicht![]()
Ik weet dus echt even niet hoe ik naar de stad moet dus. Mama moet werken. Dan moet ik óf heel vroeg weg, of héél laat pas.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je graag wilt dat je fiets niet gestolen wordt..
Ja, k heb het echt heeel zwaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef haagse_elfje het volgende:
ach kind ik heb met je te doen
Als de jurk niet mooi zit, is zij ook niet mooi. ik probeer netjes te blijven heh!.quote:
Niet mooiquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als de jurk niet mooi zit, is zij ook niet mooi. ik probeer netjes te blijven heh!.
Je wordt geen lerares GS meerquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ik zie het...ik ga fijn van opleiding wisselen dus ik hoef nu helemaal niets te doen, ik heb gewoon vakantie
Sommigen hebben het inderdaad beter voor elkaar. Beviel HBO-geschiedenis niet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ik zie het...ik ga fijn van opleiding wisselen dus ik hoef nu helemaal niets te doen, ik heb gewoon vakantie
Ik heb ook vakantiequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:
Kom ik nu in je FoBo, met deze meesterlijke opmerkingquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:56 schreef Sventastic het volgende:
Een dag zonder Bupatih, is een dag niet geleefd
Daten dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil jou wel eens zien als je 40(!) bent [afbeelding]
nope voorlopig niet want het elfje heeft haar zinnen op iets anders gezetquote:
Ik al bijna twee jaar mênquote:
Ik zat er echt aan te denkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom ik nu in je FoBo, met deze meesterlijke opmerking?
Ik vind die tweede maar lelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:25 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] --->[afbeelding]
Ik zie een duidelijke verbetering
Me dunktquote:
Tering... de VS... tja, smaken verschillen zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:25 schreef haagse_elfje het volgende:
het beviel wel, ik wil heel graag naar de VS emigeren na een gesprek te hebben gehad op de ambasade is er maar een beroep waar je zo werk in de VS hebt en vooral in NY dat is verpleegkunde. Dus ik ga eerst dat in twee jaar doen, gewoon geschiedenins daaro studeren
goeie keuzequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef PeRi het volgende:
Ik ga verhuizen naar NY. Wanneer ik het geld heb.
Ik ook. Vooral tijdens het schoffelen verveelde ik mequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik zou me echt gaan kapot vervelen
kvind 't niet echt mooi zegmaarquote:
Mag je hübschen meequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:27 schreef PeRi het volgende:
Ik ga verhuizen naar NY. Wanneer ik het geld heb.
tis daar echt geweldig ik ben er nog laatst geweest, die stad die leeft gewoon.... I love NYquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik hou zo ontzettend veel van die stad.![]()
Saai?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef timbob het volgende:
[..]
kvind 't niet echt mooi zegmaar
beetje erg saai.
en dat logo staat er echt in van.. ohja! logo! *plak*
Dat kon ik je maar niet aan je verstand brengenquote:
ja, in tegenstelling tot bv amsterdamquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tis daar echt geweldig ik ben er nog laatst geweest, die stad die leeft gewoon.... I love NY
Kan best.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef Svensational het volgende:
Zeg Buupie, is het niet yoga ipv joga?
Volgens google welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |