Je staat wel in mijn OPquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:53 schreef Tranceptor het volgende:
Dizer, breng me even terug in de OP![]()
Pweasssseeeeee....![]()
Hey bar_delquote:
Voor jullie jaquote:
Dat zeg ik toch al de hele tijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey bar_del![]()
Volgens mij ben je wél gewoon bar_rel...
Ik twijfelde of je het zó bedoelde of gemeenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef bar_del het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, balen dat je stroom het eerst niet deed
Waarom 2 accounts?quote:
Hiep Hoi!quote:
Dat is juist een hele verstandige vraagquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom 2 accounts?
Stomme vraag als ie van mij komt
2 uur zonder mênquote:
Als je die nou eens aan mij mailt of zo, dan zet ik hem even op Firas.nl/SC.txtquote:
Ik miste je ook heel ergquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2 uur zonder mên
Ik was maar weer op bed gaan liggen
Mar dan kan ik em toch niet aanpassen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je die nou eens aan mij mailt of zo, dan zet ik hem even op Firas.nl/SC.txt
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mar dan kan ik em toch niet aanpassen.Ik wil em ergens zetten net als Bupa en dan zelf aanpassen steeds
quote:
Nou is mijn dag begonnen, mijn moment....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:57 schreef timbob het volgende:
des morgens!
gaaaaaayquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou is mijn dag begonnen, mijn moment....
Ik ga je doodknuffelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar, ik heb ook www.svensational.nl. Hoe zet ik em daaropquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik je ristricties kan geven om in te kunnen loggen op mijn server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |