Bewijs maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben het serieus niet, Svenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef Dada het volgende:
Ik heb geen zin om me in te lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er aan de hand?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bewijs maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat vroeg ik me gister ook afquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.HoeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is het. Dubbelnikken is echt weer het type humor van Bupatih. Maar worden klonen niet gebanned dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
Oké, er is een kloon onder de naam bar_del en ik vermoed dat dit Bupatih is. Hij ontkent.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me gister ook afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dubbelnikken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Hij is het. Dubbelnikken is echt weer het type humor van Bupatih. Maar worden klonen niet gebanned dan?
Whehequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je maakt het nu wel erg duidelijk Buupquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
Maar....bar_del noemt Dizer steeds Faris (zag ik net ook in het GTST-topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar hij heet toch Firas?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja...en die bar_del noemt hem steeds Farisquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Svensational het volgende:
Hij heet Firas jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie static en Duiveltja ook zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wheheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat zag ik ook staan jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja...en die bar_del noemt hem steeds Farisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je denkt dat je nu slim bent, omdat je me door hebt.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel erg duidelijk Buupom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Crew-blocken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie static en Duiveltja ook zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is van voor jouw tijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
Dubbelnikken?
Later....als ik groot ben?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef Bupatih het volgende:
Als je denkt dat je nu slim bent, omdat je me door hebt.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je merkt het later vanzelf wel.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ik het niet ben
Maar ik doe daar niet aan mee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Is van voor jouw tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het woord dan, het gebruik gaat tot de dag van vandaag door.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Later....als ik groot ben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Crew-blocken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop