ziet er wel zo naar uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP is d00med, dus het topic leven inblazen kun je over 5 jaar doen, als je met weemoed terugdenkt aan die aardige poging van Sony om de handheld markt te bestormen![]()
kijk gerust ns op tweakers. is al eens langs geweest in dit topic.quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:46 schreef MMaRsu het volgende:
Waar zijn goedkoop van die sticks te krijgen? Ik wil er graag 1 van 512mb, want ik kijk graag muziekvideo's op mijn nieuwe psp ( I love it, it's so bling bling! ) !
Ach, als MAME machine doet ie het vast prima.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP is d00med, dus het topic leven inblazen kun je over 5 jaar doen, als je met weemoed terugdenkt aan die aardige poging van Sony om de handheld markt te bestormen![]()
Het wordt tijd dat Sony het aantal psp games gaat verhogen met een aantal interessante titels. GTA zit nu in de pijplieiding maar dat is natuurlijk niet voldoende. Er moeten veel meer aansprekende titels komen. Ik denk nog steeds dat Sony de PSP te snel heeft uitgebracht, het is toch angstig stil op dit moment rond de PSP.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:06 schreef knater het volgende:
ziet er wel zo naar uit![]()
Nintendo to Build 20 Million DS, Sony Cuts Back PSP Production
Earlier this year Sony informed companies providing them with components for their PlayStation Portables to expect orders somewhere in the vicinity of 18 million units.
However, in a recent meeting with these suppliers, Sony confirmed that it plans to manufacture 12 million units instead-- 33.3 percent less than originally projected. On the flip side, Nintendo is prepared to manufacture over 20 million of its Nintendo DS units throughout the fiscal year.
ondertussen ligt m'n psp volop stof te happen en gebruik ik em alleen voor ahum "nieuwtjes uit te proberen"
Ietwat off topic hier, maar strax Mario Kart DS onlinequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, kost geen fuck.
Gewoon kopen voor de heb en wachten tot er wat leuks op komt of zo.
Beetje schrikbarend, ben nu echt aan het twijfelen of ik deze titel wel of niet bij de launch ga halenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
EGM:
Coded Arms (PSP, Konami): 4,0 / 6,0 / 3,5
Gaan een paar van die spellen ook online? Ik las dat alleen first party titels online gingen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:42 schreef Tain het volgende:
De DS en de PSP zijn nu idd matig qua games, maar er komt volgens mij nog zat leuk speelgoed aan voor de PSP
Battlefield 2: Modern Combat
Burnout: Legends
Coded Arms
Gran Turismo 4
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Prince of Persia: Warrior Within
SOCOM U.S. Navy SEALS: Fireteam Bravo
Star Wars: Battlefront II
Tom Clancy's Splinter Cell
Battlefield en battlefront gaan sowieso online dus denk wel meer eigenlijk en dat cijfer voor coded armsquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:56 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Gaan een paar van die spellen ook online? Ik las dat alleen first party titels online gingen.
Tis maar waar je van hou ej, als ik hem heb zal ik een review maken, of misschien Swets als hij hem heeft!quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
Coded Arms heb ik een vrij groot filmpje van gedownload bij Ign, maar ik vond het er ook niet echt interessant uitzien hoor...
Als ik jou was zou ik dat linkje maar wegeditten..quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:06 schreef Nilos het volgende:
Nieuwe loader voor de psp is er:
Waarom mag dat dan niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dat linkje maar wegeditten...
Wel vet trouwens dat het nu zonder te wisselen kan. Ga het straks meteen proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |