Ja ik denk het, hij staat aangekondigd op lik-sang met deze screens.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:36 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is dat, gewoon een nieuwe lemmings op de psp of?
Ik zou analoge stick voor kijken (gelijk een muis, kan je ook links en rechts om), L en R voor schieten en springen, rondje driehoekje etc voor vooruit achteruit links en rechts strafen (zoals pijltjes toetsen op een keyboard) en de D-Pad dan voor wapens wisselen etc willen hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:47 schreef matthijst het volgende:
ff snel een stukje gespeeld, bediening type B lijkt het fijnst: lopen met de analog stick, knoppen rechts om omhoog en omlaag te kijken en te "strafen"... R schieten, L springen.
Jammer dat je niet kunt rennen, zou wel iets sneller mogen gaan.
Graphics zijn wel erg cool!
Top game voor mij dan.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:16 schreef matthijst het volgende:
Heb het er wel weer mee gehad; vrij saai; rondsjokken in donkere levels en monstertjes knallen.
Da's natuurlijk ook wel standaard bij dit genre... Als je van Doom etc. houdt zul je dit ook wel leuk vinden gok ik.
Vind zelf de meeste FPS's op de PC ook geen ruk meer aan, met als uitzondering Far Cry, omdat dat voor de verandering niet in donkere gangen was...
Mooi, dan is C mijn besturing.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:32 schreef matthijst het volgende:
Ja, C is als volgt:
pijltjestoetsen - reloadedn, wisselen etc.
analog - look up, look down, turn left, turn right
vierkantje - move forward, back, left, right
Had de 'demo' gedownload![]()
Okquote:Op zondag 3 juli 2005 18:39 schreef matthijst het volgende:
147MB, geen idee welke versie, teksten zijn volledig in het Engels.
Loader is er (icm. Wipeout Pure).
4 loaders: Puzzle Bobble (cool spel trouwens), Coded Arms, Mercury en Lumines
Was ook niet mbt jou, maar meer in het algemeen. Zolang iedereen af en toe een game daadwerkelijk koopt is er natuurlijk niets aan de handquote:Op zondag 3 juli 2005 18:47 schreef matthijst het volgende:
Ik denk dat ze binnenkort, of iig voor de EU launch wel weer een firmwareupdate hebben; dit werkt alleen op 1.00 en 1.50 PSP's.
De 4 geripte spellen zou ik waarschijnlijk niet gekocht hebben (had Lumines maar weer verkocht), Coded Arms leek me wel cool, maar zoals je zei: reviews lopen heel erg uiteen...
Puzzle Bobble is een Japans spel.....
6 spellen gekocht..
Zit te wachten op GTA...
Dat gevoel heb ik ook een beetje hoor...quote:Op zondag 3 juli 2005 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok
Ik heb overigens nog geen iso gevonden, maar met een 32 MB MS kom je sowieso niet ver, en in dit geval ben ik niet blij met piracy omdat ik denk dat de PSP niet zo'n 'sure thing' bij Sony is. Ik heb het idee dat ze met de PSP niet lang bereid zijn verliezen te incasseren zoals ze dat met de PS3 wel zullen doen.
Kortom, wanneer ze geen geld verdienen zou in mijn opinie wel eens relatief heel snel de plug eruit getrokken kunnen worden.
niet als je een kopieerbeveiliging moet krakenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:22 schreef MMaRsu het volgende:
Stomme Lumines loader, schrijft gewoon over mijn savegame heen. Ik wou ff kijken oftie het deed zonder UMD, wat hij dus niet eens deed. Maar gelukkig had ik nog een save gebackupt, maar ik had net dit weekend 4 nieuwe skins gehaald
.
Overigens was dit wel legaal, want ik heb het originele spel, en een backup maken mag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |