quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vis de PSP en Lumines wel uit de budgetbak ooit
Dat gevoel heb ik nou bij een Nintendo handheldquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vis de PSP en Lumines wel uit de budgetbak ooit, misschien, als ik echt niet meer weet wat ik met mijn geld moet doen, echt helemaal niks meer weet..
Beter dan Tetris... DOES NOT COMPUTE ! ! ! ERRORquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
Lumines is beter dan tetris dus kopen die hap![]()
Ik moet gammapack 2 er nog steeds opzetten en mercury moet ik nog steeds bestellenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik speel nog regelmatig wipe-out (zeker nu gammapack 2 weer uit is) en mercury.
Coded Arms heb ik over een kleine 2 weken ook als het goed is.
It's the honest truthquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter dan Tetris... DOES NOT COMPUTE ! ! ! ERROR
Direkt downloaden gammapack 2.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik moet gammapack 2 er nog steeds opzetten en mercury moet ik nog steeds bestellen
Bij Pay-Pal moet je een account aanmaken en ik dacht dat je daar je credit card gegevens moest invullen (ik heb het in ieder geval wel gedaan om te kunnen betalen). Werkt verder wel goed en is erg bekend / wijd verspreidt (en daarom vertrouw ik het dus ook)quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat van us wist ik dat ie alleen us umd films afspeelt..
maar ook zoiets..heb geen paypal en noooooit gebruikt :/
Ik ben gisterenavond net bij de eerste missie gekomenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wel leuk? Want dan ga ik hem denk ik wel halen.
Ja maar dat is omdat je een fanboy bent.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou bij een Nintendo handheld
Nee is niet moeilijk te begrijpen, maar toch snap ik er niks vanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef H.Flick het volgende:
Is het nou zo moeilijk te begrijpen dat niet iedereen die Nintendo zooi leuk vindt?!
Ik heb: 5pc's, 2 xboxen, 1 gamecube en 1 psp. Waar ben ik nu fanboy van?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja maar dat is omdat je een fanboy bent.
Van rotzooi; wat moet je met 5 pc's.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb: 5pc's, 2 xboxen, 1 gamecube en 1 psp. Waar ben ik nu fanboy van?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |